Smartphone testers gezocht!

  • 19 December 2015
  • 42 reacties
  • 4001 Bekeken

Reputatie 2
  • Rising star
  • 13 reacties
Er zijn nog maar weinig reviews in ons 'Smartphone' subforum, dus als je graag een verslagje wil schrijven over jouw huidig of nieuw toestel is dat hier zeker welkom. We kunnen zelfs testtoestellen voorzien! Daarover hebben we een paar vraagjes:
  • Wil je graag een smartphone testen?
  • Van welke toestellen wil je graag een review lezen/schrijven?
  • Wat moet er zeker in de review staan?
  • Is 2 weken testen lang genoeg?
  • Hoe bezorgen we je best het toestel? (Proximus winkel, post, koerier...)
  • Van welke andere connected devices wil je graag een review zien/schrijven? (Smart watches, tablets, ...)
  • Ben ik nog vragen vergeten? 🙂

Reviewers mogen zich bij mij aanmelden bij Hassan!

42 reacties

Kan je je nog inschrijven?
Dit vroeg ik me ook af want ik krijg geen reactie op mijn verzoek :(
Ik denk dat Hassan al een tijdje niet meer online is geweest...
Hallo ik vraag mij toch af hoe het hier allemaal werkt. kan er mij hier iemand meer uitleg over verschaffen wand krijg geen respons op mijn vragen .

Ik wil mij zo als eerder vermeld op geven als tester van gsm toestellen .
maar krijg geen reactie.
Hi allemaal,

Eerst en vooral mijn excuses voor dit ongemak! De smartphone reviews staan momenteel on hold. We zijn bezig om het process te optimaliseren. Zo gaan we in de toekomst samen met de smartphone een KIALA bon meesturen zodat deze gratis kan worden teruggestuurd naar ons. Personen die momenteel nog in het bezit zijn van een smartphone zullen binnenkort gecontacteerd worden zodat ook zij deze smartphone gratis kunnen opsturen. Dus van zodra dit process op punt staat neem ik terug contact op met jullie en hernemen we de smartphone reviews.

Groetjes,
Hassan
Goed dat jullie hier een systeem gaan voor uitwerken. Ik stel me ook de vraag of een forum wel de geschikte format voor reviews is.
Volgens mij absoluut niet, trouwens de reeds talrijke bestaande sites met dergelijke reviews zijn ook geen forums, maar ja wie ben ik om daar over te oordelen ! :8
Goed initiatief! Ik wil me graag kandidaat stellen (heb een lichte voorkeur naar Huawei toestellen).

Ik met elke mobiel/pad/wearable werken en beschik ik over benchmark programma's/technieken. Vooral de technische kant heeft mijn interesse. BV hoe verhoud de 2de zwart-wit camera in de Huawei 9p zich tegenover de standaard camera en heeft z'n 2de lens eigenlijk wel nut of is het alleen om de GSM te verkopen?

Ik zal een eerlijke review geven (zoals ik dat altijd doe) maar misschien is 2 weken wel wat kort om een goede review te schrijven. Hoewel je wel veel kunt testen in 2 weken...
Reputatie 7
Badge +6
Hey,
Hieronder vind je een woordje uitleg van een Proximus medewerker. Nog even geduld dus. MVG
Hi allemaal,

Eerst en vooral mijn excuses voor dit ongemak! De smartphone reviews staan momenteel on hold. We zijn bezig om het process te optimaliseren. Zo gaan we in de toekomst samen met de smartphone een KIALA bon meesturen zodat deze gratis kan worden teruggestuurd naar ons. Personen die momenteel nog in het bezit zijn van een smartphone zullen binnenkort gecontacteerd worden zodat ook zij deze smartphone gratis kunnen opsturen. Dus van zodra dit process op punt staat neem ik terug contact op met jullie en hernemen we de smartphone reviews.

Groetjes,
Hassan
Beste,

Ik ben ook geïnteresseerd in de smartphone reviews, ook mij kunt u contacteren wanneer je nog mensen zoekt!
Alvast bedankt!
Er zijn nog maar weinig reviews in ons 'Smartphone' subforum, dus als je graag een verslagje wil schrijven over jouw huidig of nieuw toestel is dat hier zeker welkom. We kunnen zelfs testtoestellen voorzien! Daarover hebben we een paar vraagjes:
  • Wil je graag een smartphone testen? ja dat wel iemand had me erover verteld 🙂
  • Van welke toestellen wil je graag een review lezen/schrijven? iphone,windows is die waar ik het best mee kan werken 🙂
  • Wat moet er zeker in de review staan? de plus&de minpunten. en wat er mogelijk is .
  • Is 2 weken testen lang genoeg? het is niet heel lang maar het moet wel lukken maar een langere tijd is altijd wel handiger 😉
  • Hoe bezorgen we je best het toestel? (Proximus winkel, post, koerier...) proximuswinkel of koerier best
  • Van welke andere connected devices wil je graag een review zien/schrijven? (Smart watches, tablets, ...) een smart watch wil ik wel testen heb met dit nog nooit gewerkt 😉
  • Ben ik nog vragen vergeten? :-)dan stel je ze maar wanneer je wilt 😉

Reviewers mogen zich bij mij aanmelden bij Hassan!
Mocht hier nog animo voor zijn ... wil ik best wel een toestel testen en 'reviewen' Er zijn hier ten huize al een aantal 'verbruikt' van het merk Samsung, Nokia , Sony Xperia. Dit weekend eens een Huawei halen.
Toch geen Samsung Galaxy Note 7 hoop ik 😃
Toch geen Samsung Galaxy Note 7 hoop ik :D

Kan handig zijn om de BBQ aan te steken 😃
of in de winter terwijl je aan het bushokje staat te wachten als handverwarmer 😃
Is dit programma terug actief?
Dan zou ik graag willen deelnemen.
Ik heb al verschillende toestellen gebruikt: samung galaxy apolo, samung galaxy note (1ste generatie), microsoft lumia 535, iPhone 5c en nu de iPhone 7.
Ik ben dus zeer flexibel in het omgaan met de verschillende software.
heb ook al verschillende toestellen gehad en nu heb ik een galaxy note 8 besteld om dat beestje ook eens te testen en hopelijk ontploft die niet!
Reputatie 2
Ik zou ook graag toestellen testen.
Het laatste toestel dat ik heb gekocht is de Samsung S8+
Android of iOS het maakt niet uit.
Smartwatches heb ik zelf nog niet gekocht maar zou deze wel graag testen.

Reageer