Beantwoord

Smartphone met abonnement aan 9€ niet mogelijk.

  • 10 September 2016
  • 13 reacties
  • 684 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik heb een pack met 3 gsm nummers in.
Ik heb sinds februari een gsm aan 20€ met abonnenemt van 20. Dat was toen de Huawei G8.
Nu vraag ik voor mijn dochter, die ook in dat pack zit, een gsm van 9€ aan met het hogere abonnement, zij betaalt nu 10€.
Nu gaat dat blijkbaar niet omdat het pack op mijn naam gefactureerd wordt en ik begin dit jaar een gsm met promo gekregen heb.
Nu gaat het wel over het gsm nummer van mijn dochter maar blijkbaar gaat dat niet??
Ik stel dan voor, als ik dat nummer uit dat pack haal en het dan doe dan gaat dat wel, ja zeggen ze maar er is een probleem, omdat ze zestien is gaat dat ook niet?
Mijn optie is dan, nummer behouden en bij de concurrentie smartphone met abonnement nemen, dat gaat wel.
Het is niet dat ik juist klant ben, denk nu toch al bijna 20 jaar, dat kan toch al tellen denk ik he.
Ik had het graag anders gezien.
icon

Beste antwoord door Armani 21 September 2016, 20:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Tja, dat is zeer spijtig, maar aan die wettelijke bepalingen zal wel niet veel te veranderen zijn. Daar moet Proximus zich aan houden, ook voor een uitstekende klant. Is er niemand anders, die wel de goede leeftijd heeft, op wiens naam het nieuwe abonnement, met behoud van nummer, zou kunnen gezet worden?
Gewoon op naam zetten van uw vrouw eventueel ?
Reputatie 2
Badge
Heb ik voorgesteld maar haar nummer zit ook in dat pack en gaat dus ook niet volgens hun.
kan jij niet het op je naam nemen , men is toch vrij 2 toestellen te bezitten ? 1 privé en 1 voor je werk .
ik heb er zelf meerdere op mijn naam, 4 in totaal
Reputatie 2
Badge
Op mijn naam kan ik zo geen tweede aanvragen, zelfs niet los van dat pack blijkbaar.
als je een privé bericht stuurt kunnen ze u dan niet verder helpen voor een oplossing =>
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reputatie 2
Badge
Elsa,
ik heb nog eens een poging gedaan. Ik ben benieuwd.
Ga gewoon eens langs in een Proximus winkel . Mijn ervaring ivm privébericht sturen is nul .... wacht nog altijd op antwoord op mijn vraag die ik stelde ... 8 september jl. ...
Reputatie 2
Badge
Ik ben eerst in een proximus winkel gaan informeren, maar daar bleven ze erop hameren dat ik geen recht had, en een gsm nr op andere naam zag ze niet zitten.
Beste,

We hebben hetzelfde probleem gehad, wij hadden 4 (VIER) nummers onder een abonnement, mits dat het ging over 2 ouders en 2 kinderen.
Ondanks de voor elk nummer afzonderlijke tarieven hadden, dus 4 KLANTEN, wilde telenet niet tegemoetkomen om meer dan één toestel aan dit abonnement te koppelen. Als je even rekent dat wij bereid waren om hiervoor een hoger soort abonnement te nemen dan begrijp ik hier geen enkel logica in, dus..... na een vijftal telefoontjes naar de klantendienst, achterliggende dienst en de facturatiedienst hebben wij onze conclusies hierin genomen en zijn onze twee dochters naar een ander provider overgegaan. Momenteel heeft mijn gsmtoestel, spijtig genoeg, de geest gegeven vorig weekend en zal telenet van 4 betalende abonnementen nog maar 1 overhouden (mijn vrouw had verleden maand een toestel met abonnement aangegaan. Ik ga tevens ook naar de concurrentie. Bedankt Telenet dat ondanks wij reeds meer dan 10 jaar lid zijn, dat U niet meegaat met de evolutie... en zou uw klanten "wegstuurd"
mvg
Reputatie 2
Badge
Ik ga zaterdag terug naar de Px shop, het Proximus team heeft mij wel goed verder geholpen nu.
Ik ga de betreffende gsm nummer uit het pak halen en op een andere naam inschrijven. Voorstel van Px zelf.
Toch wel via privé bericht goed geholpen nu. Thnx.iedereen.
Reputatie 2
Badge
Hey iedereen,

ondertussen is het gelukt. Ze hebben die nummer uit het pack gehaald en toch op mijn naam laten staan.
Hoe ze het dan klaargekregen hebben weet ik niet, maar in ieder geval een dikke bedankt aan het Proximus center.
Mijn dochter ook blij met haar nieuwe smartphone en wij ook.
Daarmee zie je dat ze voor trouwe klanten toch ook iets meer kunnen doen.

Mvg
Armand