Beantwoord

Smartphone met abbo - Smartphone defect

  • 3 December 2016
  • 2 reacties
  • 270 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
Heb een contract maanden met smartphone. 24 maanden en smartphone 49 euro betaald

Toestel is ongelukkige gevallen en helemaal stuk

Moet ik eerst die maanden uitdoen en dan een nieuwe abbo afsluiten voor ik een smartphone kan aanschaffen aan die voorwaarden of zijn er andere mogelijkheden?

MVg
icon

Beste antwoord door Marleen 3 December 2016, 10:26

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
U kan uw abonnement stopzetten en een nieuw abonnement nemen aan de huidige voorwaarden, maar ik denk dat u toch de 'restwaarde' van de smartphone zal moeten betalen, in dit geval.
Voor meer informatie en de afschrijvingstabel:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-met-toestel-stopzetten.html
Reputatie 7
Badge +3
Hallo sil,

Ja uw huidig contract moet eerst verlopen zijn vooraleer u opnieuw kan genieten van een nieuwe promo.

U kan nu enkel een nieuw toestel kopen aan de gewone prijs.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Reageer