Heb een contract maanden met smartphone. 24 maanden en smartphone 49 euro betaald
Toestel is ongelukkige gevallen en helemaal stuk
Moet ik eerst die maanden uitdoen en dan een nieuwe abbo afsluiten voor ik een smartphone kan aanschaffen aan die voorwaarden of zijn er andere mogelijkheden?
MVg
Bladzijde 1 / 1
U kan uw abonnement stopzetten en een nieuw abonnement nemen aan de huidige voorwaarden, maar ik denk dat u toch de 'restwaarde' van de smartphone zal moeten betalen, in dit geval.
Voor meer informatie en de afschrijvingstabel:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-met-toestel-stopzetten.html
Voor meer informatie en de afschrijvingstabel:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-met-toestel-stopzetten.html
Hallo sil,
Ja uw huidig contract moet eerst verlopen zijn vooraleer u opnieuw kan genieten van een nieuwe promo.
U kan nu enkel een nieuw toestel kopen aan de gewone prijs.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Ja uw huidig contract moet eerst verlopen zijn vooraleer u opnieuw kan genieten van een nieuwe promo.
U kan nu enkel een nieuw toestel kopen aan de gewone prijs.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.