Smartphone in ruil voor abonnementsverlenging

  • 4 June 2013
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken


Deze klacht diende ik tien dagen geleden in via de website van Proximus. Hoewel ik telefonisch verzekerd werd dat er binnen de tien dagen antwoord zou komen op mijn klacht, heb ik tot op heden geen antwoord ontvangen.





Geachte



Vorige week werd ik gecontacteerd door Proximus met de vraag mijn contract voor twee jaar te verlengen en in ruil daarvoor een smartphone te ontvangen met ruime korting waardoor ik nog slechts 1 euro hoefde te betalen. Deze zou geleverd worden in een Kiala afhaalpunt. Bij afhalen van mijn pakket werd mij echter gevraagd 228 euro te betalen. Ik nam contact op met de klantendienst die aangaf dat zij hier niets aan konden doen maar dat het inderdaad een fout was. Er werd mij aangeraden een klacht in te dienen waarbij het tien dagen zou kunnen duren vooraleer dit probleem zou opgelost raken.

Ik ben hoegenaamd niet te spreken over deze gang van zaken. Het komt mij persoonlijk eerder over als oplichting om mij een dergelijk bedrag te willen doen betalen. Uiteraard heb ik het toestel niet in ontvangst genomen. Graag had ik van u vernomen wat hier de verklaring voor is. En gezien u zich duidelijk niet houdt aan de voorwaarden van de contractsverlenging, wens ik dan ook deze contractsverlenging ongedaan te maken en over te stappen naar een andere provider. Ook hiervoor had ik graag van u vernomen welke stappen ik hiervoor moet ondernemen.





-------------------------------------


Ik heb intussen echter wel een sms gekregen dat mijn pakket nog steeds voor mij klaar ligt én heb bovendien een factuur ontvangen van meer dan 228 euro te betalen bij ontvangst. Uiteraard ben ik hoegenaamd niet van plan ook maar iets te betalen.


Ik ben benieuwd of er via deze weg wel enige bereidwilligheid is om dit probleem op te lossen, want telefonisch en via de website is dat duidelijk niet mogelijk...




1 reactie

Beste,

Zou het mogelijk zijn om uw gsmnummer of klantenrekeningnummer door te geven zodat wij het voor u kunnen nakijken?
Mvg Eva

Reageer