Beste,
Maandelijks betalen wij zo'n 32euro voor het Smart25 pakket.
Echter vind ik op de website terug dat het Smart25 pakket reeds voor 25euro te verkrijgen is.
Hoe pak ik dit aan?
Alvast bedankt!
Mvg,
D.
Bladzijde 1 / 1
eventueel via https://support.nl.proximus.be/app/contact/ -> bellen naar 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
of via twitter als je twitter account hebt (daar wordt vlug gereageerd)
wachten tot hier prox medewerker antwoord
of privébericht sturen met je gegevens:
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
of via twitter als je twitter account hebt (daar wordt vlug gereageerd)
wachten tot hier prox medewerker antwoord
of privébericht sturen met je gegevens:
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Snap ik niet goed. Heb een Smart 25 in mijn pack zitten en betaal daarvoor € 20. Niet in een pack kost dit € 25. Hoe is het dan mogelijk dat iemand € 32 betaald of hij moet over zijn limiet zijn gegaan.
PS: Elsa het wordt tijd dat jij bij PX een contract krijgt aangeboden. Jouw adviezen zijn van meer waarde als de antwoorden van de PX medewerkers. Die reageren alleen als het hen aankomt. Chapeau voor jou Elsa.
PS: Elsa het wordt tijd dat jij bij PX een contract krijgt aangeboden. Jouw adviezen zijn van meer waarde als de antwoorden van de PX medewerkers. Die reageren alleen als het hen aankomt. Chapeau voor jou Elsa.
Volledig akkoord Antoon!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.