Je hebt geen toegang tot smart wi fi met je My Proximus account is de boodschap die ik krijg. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?
Bladzijde 1 / 1
Heb je al een hotspot account ..... => https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-fon-hotspot-wifi-hotspots/verbinden-met-een-wi-fi-hotspot.html
Daar kan je ook live chatten
Activeren= > http://www.proximus.be/nl/id_cl_fon/grote-bedrijven-en-overheden/oplossingen/mobile/wi-fi-hotspots.html
Weetjes....=> http://www.proximus.be/nl/id_b_cb_smart_wifi/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/news/wist-u-dat/smart-wi-fi-de-beste-internetverbinding-waar-u-ook-bent.html
Daar kan je ook live chatten
Activeren= > http://www.proximus.be/nl/id_cl_fon/grote-bedrijven-en-overheden/oplossingen/mobile/wi-fi-hotspots.html
Weetjes....=> http://www.proximus.be/nl/id_b_cb_smart_wifi/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/news/wist-u-dat/smart-wi-fi-de-beste-internetverbinding-waar-u-ook-bent.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.