Smart 20 + smartphone

  • 19 August 2014
  • 1 reactie
  • 322 Bekeken


Beste,


op 30/1/2013 heb ik een smart 20 contract aangegaan voor een periode van 2 jaar en heb daarbij een smartphone gekregen. Dit tariefplan komt niet meer overeen met mijn huidig gebruik. Ik zou dus willen overstappen naar een ander plan/andere provider. Ik heb telefonisch contact opgenomen met belgacom om te vragen welke kost Belgacom mij zou aanrekenen indien ik het contract verbreek. Men kon mij toen geen antwoord bezorgen, maar ik zou iets binnen de 10 dagen horen. Dit is ondertussen al enkele weken geleden en nog heb ik niets gehoord.


kunt u mij zeggen welk bedrag Belgacom zal aanrekenen? Is dit enkel de restwaarde van het toestel of is er ook een verbrekingsvergoeding voor het contract? Graag had ik van u vernomen over welk bedrag dit zou gaan.





alvast bedankt voor uw reactie.





groeten,


maikel

1 reactie

Beste maikel,
De info van wouter1984 is volledig en correct.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer