Smart +15 wacht al 4 dagen op activatie

  • 18 February 2014
  • 0 reacties
  • 106 Bekeken


Na wat gesurf ben ik hier terecht gekomen – uiteraard voor een oplossing te vinden voor volgende klacht:

Vrijdag 14 februari 2014 (jawel: valentijnsgeschenk) kopen we voor onze dochter een smartphone in de Belgacom winkel te Lier. Om van de diensten van smartphone te kunnen genieten laten we het abonnement ineens mee aanpassen van een MTV Generation 10 naar een Smart 15+. De verkoper beloofd ons dat we binnen 1 uur een sms mochten ontvangen met de melding dat de activatie op punt staat. Tot daar het goede nieuws (allee voor Belgacom toch want zij hebben een product verkocht). Maar de beloofde SMS is er nog steeds niet. Zaterdag wel 4x gebeld met Belgacom medewerkers, maandag idem maar dan is er een dossier geopend nl 18740780, en dan maar afwachten zeker? Deze ochtend terug gebeld. We krijgen steeds te horen dat het abonnement is ingegeven in de computer en er wordt nog steeds gewacht tot de computer de activatie heeft goedgekeurd. Maar ondertussen is de smart15+ wel te zien op mijn e-services. Een service die ik niet kan gebruiken.

Via welke weg kunnen we geholpen worden? Naar een andere operator overstappen waarschijnlijk?

Omdat zij minderjarig is en hiermee niet geconfronteerd wil/kan worden, vraag ik u dit met mij als ouder te willen overleggen.





0 reacties

Geen reactie

Reageer