Beantwoord

Smart 15 mobiel data en 500 mb Free Anytime

  • 21 August 2016
  • 39 reacties
  • 3035 Bekeken

Badge
Wij zijn pas overgestapt van een Easy 15 abo naar een Smart 15 Full control abo. Dit is een abo waarbij je niet over je limiet kan gaan.
Tot nu toe gebruikten wij de 500 MB Free anytime om te surfen via 3G.
Nu is mijn vraag wat wordt er nu eerst gebruikt?
Eerst de 500 MB Free anytime data en dan de 1 GB uit het Smart abo of omgekeerd?
Want als dat eerst de 1 GB is en daarna de 500 MB Free Anytime, die niet tot het Smart Full control abo hoort,
zal er nog steeds over de limiet kunnen gegaan worden??
icon

Beste antwoord door josm 23 August 2016, 14:27

Bekijk origineel

39 reacties

nu nog iets bij een niet fullcontrol abo, als je met je data only sim MIFAT gebruikt en je data is op dan wordt het wel betalend en wordt niet overgeschakeld naar abo datavolume,
dus om aan de eisen (voordeel) van de full control te voldoen
zou dit ook niet mogen aangerekend worden als die MIFAT op is!
of schakel je in dit geval wel over op abo datavolume ???
Badge
Zou moeten blokkeren... Ben echt op mijn gemak nu.
Badge
HeidiE,

Kun je mij dat zo snel mogelijk bevestigen dat de freedatavolume effectief blokkeert wanneer de 500 MB zijn bereikt?
En ook als je überhaupt die 500 MB wel kunt aanspreken met een full control abo. Anders had ik een gewone Smart 15 abo genomen.
Ook zou ik nu wel snel willen weten of mijn zoon momenteel over data uit het Smart full control abo beschikt en hoeveel.
Want die doet nog de hel week vakantiejob en daar is geen WIFI en het kind verveelt zich rot tijdens de pauzes :)
Ik zou niet willen dat het nog steeds à 0.85 € per MB gebeurt.
Badge
Intussen wacht ik nog steeds op nieuws.
Het meest ongeduldige netwerk vraagt wel veel geduld!
Maar ze zijn toch eerlijk op dat gebied :-))
Reputatie 3
Badge
Dag Nathalie,

Een Smart+ 15 FullControl wordt niet geassocieerd met het pack en kan dus geen gedeeld volume van het internet (pack) gebruiken. Dus in dit geval 1 GB en op is op.

Groetjes,

Jos
Badge
Waarom staat die info niet op de site?
De gsm waarover het hier gaat is het enig toestel die gebruik maakt van die 500 MB gedeeld volume.
Ik had dat nooit genomen en gewoon een Smart 15 gekozen. Ik veronderstel dat ik dit nog kan omzetten naar een Smart 15?
Zonder kosten weliswaar.
Het werd vrijdag aangevraagd.
En kan er mij nu iemand vertellen over hoeveel belminuten en data op dit abo momenteel beschikken?
Wanneer komt het verbruik nu op My proximus? Nog steeds niet te zien.
Wacht nog steeds tot ze mij opbellen...
Bedankt.
breekt mijn mond niet open :)))
hoe dikwijls heb ik dit al gedacht hier zolang ik al die jaren met dat forum bezig ben, je kan het je gewoon niet voorstellen hoeveel vragen er dagelijks komen waarbij ik mij iedere keer afvraag maar hoe is dat nu mogelijk dat dit niet op de proximus site ergens vermeld staat en liefst nog niet al te veel weggestopt ook !!!!
Akkoord dat je altijd iets kunt vergeten te melden of over het hoofd zien maar bv uit de vragen op het forum, twitter en Facebook kan men hieruit toch veel opsteken wat er te kort aan info staat en dit toch doorspelen aan de bevoegde dienst om deze informatie op de site er bij te plaatsen !!??
Badge
Dit is toch wel een groot veschil, hé.
1 GB of 1,5 GB iedere maand.
Voor exact hetzelfde bedrag.
Reputatie 7
Badge +3
Ik vraag de dossierbeheerder om je zo snel mogelijk te contacteren. Mvg, HeidiE
Badge
Dossierbeheerder vandaag gebeld. Op de gsm van mijn man terwijl hij op zn werk is en ik op het mijne. Handig. Ze kan pas maandag terugbellen. Tegen dan zijn we 10 dagen verder. Hoe is dit in godsnaam mogelijk. Wat een soep om gewoon van tariefplan te veranderen. En zeggen dat het terug naar een ander tariefplan zou moeten.
Badge
Eind goed, al goed.
Vandaag opgebeld door dossierverantwoordelijke Linda.
Abonnement verandert naar Smart 15.
Verbruik eindelijk te zien in My Proximus.
En de 30 euro voor 35 MB wordt gecrediteerd.
Bedankt.
Als je tijd, geduld en uithoudingsvermogen genoeg hebt, komt het uiteindelijk altijd goed bij ⌘ 😃
Reputatie 7
Badge +3
Fijn om te horen dat alles tot een goed einde is gebracht.Mvg, Joël

Reageer