Beantwoord

Smart 15 + full control


Al 3 keer gebeld om de abonnementen van onze zoons van smart +15 om te zetten naar Smart +15 full control, krijg telkens een bevestiging per email dat het omgezet wordt naar een easy 15. Abonnement wat ik dus helemaal niet wil. Boze pubers in mijn huis omdat ze niet op hun 4g mogen met hun gsm.... Ben dus al 3 dagen aan het bellen naar de klantendienst en nog steeds niet opgelost. Wat is dat nu toch! Wie kan er mij helpen ben radeloos en woedend op de slechte service
icon

Beste antwoord door anitag 23 July 2016, 01:02

Bekijk origineel

10 reacties

Is dit opgelost geraakt? Ik heb de abonnementen van de zoons gisteren laten omzetten van smart+15 naar smart+15 full control en ze hebben n nu geen 3G/4G meer. Geraakt blijkbaar niet opgelost. Ze spreken nu al van maandag of nog langer. Terug omzetten willen ze niet. Een ramp nu ze Pokemon go hebben. 🙂 En ik ben dat keuzemenu en het wachtmuziekje van de klantendienst zo BEU!
Dan kan je het mss nog eens laten onderzoeken door een privé bericht te sturen naar Het Proximus Team
En wanneer kan ik daar een antwoord van verwachten?
Dan kan je het mss nog eens laten onderzoeken door een privé bericht te sturen naar Het Proximus TeamEn wanneer kan ik daar een antwoord van verwachten?
Heb spijtig genoeg geen glazen bol 😃
Vandaag zouden ze eventueel kunnen antwoorden, maar morgen zondag zal dit niet gebeuren.
Eigenlijk wordt er heel vlug op proximus hun twitter pagina het vlugst gereageerd en dan in de tweede plaat op hun Facebook en op derde plaats forum hier (dit ter info)
Reputatie 6
Badge +3
Naar een echte Proximus winkel gaan, dat is nog altijd beter dan telefoneren want je bent fysiek aanwezig, je wordt minder snel verkeerd begrepen.
Telefonisch worden sneller fouten gemaakt.

Je wegsturen zonder oplossing is ook moeilijker want ze moeten de klant in de ogen durven kijken.

Mijn tip is : ga naar een winkel nog vroeg voordat het druk wordt.

Voor mijn privė aanpassingen ga ik altijd naar een Proximus winkel.
Wel een echte Proximus, dus geen doorverkopen. In een echte Proximus winkel kan men meer dan bij de doorverkopers .
Je moet zeker de ene proximus schop met de andere niet vergelijken en de ene persoon die je vast krijgt ook met de andere niet, nu hen ik ook een proximus center gevonden waar ze heel behulpzaam zijn maar daarvoor was het wel anders !
Maar ik moet wel zeggen dat ik toch de meeste problemen heb kunnen laten oplossen via de helpdesk al moet je soms blijven aanhouden en herhaaldelijk bellen, maar het kwam uiteindelijk wel allemaal in orde. Het is altijd zo dat je wat geluk moet hebben en het veel afhangt op wie je valt maar dat geldt evens voor een proximus center je hoort er even veel klachten over als over de helpdesk !?
De regel is nog al dikwijls " de aanhouder wint" ;-))
En wanneer kan ik daar een antwoord van verwachten?
Ooit misschien eens? Nu in ieder geval nog steeds niet. (6 dagen geleden)
De abonnementen zijn eindelijk in orde geraakt (ben de tel wel kwijt wat aantal telefoontjes betreft).
Nu nieuw probleem : geen daily travell passport meer en dus kan zoonlief ons vanuit het buitenland niet meer bereiken. Gelukkig is er nog WIFI.
Sptijtig dat men bij de Klantendienst dan deed alsof alles bij het oude bleef en er enkel een limiet kwam op het verbruik.
Ik hoop dat men alles nog terug naar een gewone smart+ kan zetten. Zo'n knoeiboel.

Indien ik belwaarde bijzet op de kaart voor het buitenland blijft deze dan geldig of vervalt die na een maand?
Wat ik ook niet wist is dat je met die smart full control ook niet kunt terugvallen op die bv. 500MB van je pack en bij ander gsm abo in je pack wel !

Reageer