Beantwoord

Smart+ 10 abonnement


Hey allemaal,

Heb sinds kort een nieuwe smartphone gekocht waar ik actief mobiele data mee ga gebruiken. Momenteel heb ik een Smart+ 10 abonnement, dat volgens mij niet meer te verkrijgen is. Hierdoor kan ik ook niet meer zien wat er juist allemaal in mijn abonnement zit. Ik wil graag weten hoeveel mobiele data ik beschikbaar heb zodat ik hier zeker niet over ga.. Onder 'Mijn Producten' bij MyProximus vind ik ook niets terug 😞.

Heeft er iemand een idee hoe ik dit toch kan checken ?

Alvast bedankt !
icon

Beste antwoord door Marleen 21 July 2016, 12:45

Bekijk origineel

14 reacties

lukt het niet als je belt naar
#120# en #121#
lukt het niet als je belt naar
#120# en #121#


Jammer genoeg niet 😞
Reputatie 7
Badge +6
Tariefplannen die niet meer gecommercialiseerd worden, maar die toch nog in omloop zijn, kan je hier terugvinden:
www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/old_rates_Proximus_RES_NL.pdf.
Daarin vind je telkens een gedetailleerde informatiefiche over elk product:kijk eens op pg. 5 onder Mobile, daar staat een abo Smart 10.
Tariefplannen die niet meer gecommercialiseerd worden, maar die toch nog in omloop zijn, kan je hier terugvinden:
www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/old_rates_Proximus_RES_NL.pdf.
Daarin vind je telkens een gedetailleerde informatiefiche over elk product:kijk eens op pg. 5 onder Mobile, daar staat een abo Smart 10.


Bedankt voor de info ! Heb net ook een oude factuur teruggevonden waar alle informatie op te vinden is.
Reputatie 7
Badge +6
Waar facturen al niet goed voor zijn, hé. Als je een pack hebt, kan je er misschien eens over nadenken om een Smart +15 te nemen, dat is in een Pack dan maar €13, daarvoor heb je 1Gb om te surfen en als je ook vast internet hebt in je pack krijg je ook nog eens 500 Mb extra. Je ziet maar. 🙂
Is er dan geen verkorte code om je resterend krediet en volume op te vragen zoals bij "pay and go" kaarten het geval is met codes #120# en #121#
Waar facturen al niet goed voor zijn, hé. Als je een pack hebt, kan je er misschien eens over nadenken om een Smart +15 te nemen, dat is in een Pack dan maar €13, daarvoor heb je 1Gb om te surfen
en als je ook vast internet hebt in je pack krijg je ook nog eens 500 Mb extra.
Je ziet maar. :-)

100 MB / 500 MB / 2 GB respectievelijk bij start / comfort / maxi pack
Reputatie 3
Badge +1
kan men dan de 500mb van het pack comfort op de sim kaart van de smartphone bijvoegen als je een abbonnement smart 15 heeft?
Pas als die van je smart15 op is wordt die dan aangesproken.
Reputatie 7
Badge +4
Als je de 500 MB van het mobile internet niet gebruikt met een aparte simkaart voor de laptop of tablet wordt dit automatisch toegewezen aan de gsm.

Enkel natuurlijk als deze mee in het pack zit.

Mvg,

Koen
Als je de 500 MB van het mobile internet niet gebruikt met een aparte simkaart voor de laptop of tablet wordt dit automatisch toegewezen aan de gsm.

Enkel natuurlijk als deze mee in het pack zit.

Mvg,

Koen

Wist niet of het rol speelde dat je die aparte data sim bv in een 3g usb stick zoals ik die soms gebruik, meespeelde om met je gsm die ook in het pack zit, die 500MB te kunnen aanspreken !!
Stel dat ik een maand de 3g usb stick niet gebruik dan kan de gsm in het pack dit 500MB datavolume niet aanspreken dan ?
Reputatie 3
Badge +1
is dit ook van toepassing op de geblokkeerde abbonnementen smart full control?
Reputatie 7
Badge +4
Jawel, de 500 MB is een gedeeld volume, dus dit wil zeggen als het niet gebruikt wordt voor laptop of tablet wordt dit toegewezen aan de gsm.

Dus ook als er een simkaart actief is.

Mvg,

KoenN
Reputatie 7
Badge +4
Dit is jammer genoeg niet van toepassing op de Smart Full control.

Mvg,

KoenN

Reageer