Vraag

Sluiting winkel St-Michiels

  • 7 May 2017
  • 2 reacties
  • 363 Bekeken

ik heb een vraagje, hoe komt het dat de winkel in st-michiels Brugge gesloten is, er kwam daar zeer veel volk en nu is er enkel nog de winkel in Brugge centrum te bereiken, maar voor vele oudere mensen is deze winkel zeer moeilijk te bereiken, ( weinig parking in de omtrek, in st-michiels kon je voor de deur parkeren wat zeer gemakkelijk was voor minder mobiele mensen) en in Brugge is er ook geen zitmogelijkheid wat in st-michiels wel was) en soms wachttijden tot 1uur, ik moest iets binnen doen voor stopzetting, en heb dan naar een partner van proximus geweest, met als resultaat dat ik nu alles zelf heb moeten opsturen, wilde dit toch eens laten weten, groetjes patje1

2 reacties

Inderdaad de laatste tijd verdwijnnen er hier en daar winkels.
tegenwoordig worden er bij opzeg kiala/ups labels opgestuurd om je apparatuur via hen terug te sturen.
Net als voor aanschaf van decoders en bbox (ook voor nieuwe abonnees) worden deze via kiala/ups punt verstuurd.
Sommigen krijgen het ook via B-post opgestuurd (zou afhangen van waar je woont, waarschijnlijk omdat voor Bpost een testperiode loopt)
Martin, dat kan ik best geloven dat er hier en daar winkels van proximus sluiten, maar op st-michiels kwam er echt veel volk, was er parkeergelegenheid genoeg en was er ook zitmogelijkheid voor mensen die slecht te been waren, nu is er enkel een winkel in brugge centrum, met als resultaat, geen zitgelegenheid voor mensen slecht te been, lange wachttijden en geen parkeergelegenheid in de omtrek, en als je naar een partner gaat moet je alles zelf opsturen en in een proximuswinkel niet, vind het gewoon een slechte keuze om deze winkel te sluiten, groetjes

Reageer