Slippen tijdens het doorspoelen

  • 15 April 2015
  • 0 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Ik weet niet of hier al veel over vermeld werd, maar sinds de laatste update, toen de snelheid van het doorspoelen in een npvr of op aanvraag, werd opgevoerd, is het niet meer bij te houden. Ik neem alles op en kijk ook dagelijks naar 'op aanvraag nieuws'. Sport interesseert me niet, dus wil ik dat doorspoelen op X64, maar dat loopt helemaal mis. Je kan het beeld echt niet meer onder controle houden en met X2 en X16 loopt het te traag. Als ik doorspoel in een npvr opname (begin heeft nutteloze 5 minuten opgenomen), dan heb ik hetzelfde probleem.


Medewerkers, kunnen jullie dit eens doorgeven aan de programmeurs, dat ze het doorspoelen terug iets vertragen, zodat Proximus TV zich niet vergaloppeert bij het doorspoelen. Want niet alleen is het beeld niet onder controle te houden (en ik ben echt wel al lang een ervaringsdeskundige hierin), maar ook de cursor onderaan loopt niet gelijk met het beeld (verspringt soms ineens 10 minuten) en ook de klank kan niet volgen als je terug op 'play' drukt. Klank loopt dan altijd even achter.


Kan dat bij een volgende update aangepakt worden ? Aub.

0 reacties

Geen reactie

Reageer