Skip to main content
sinds augustus 2016 ben ik samen met de support-dienst op zoek naar de oorzaak van de slechte werking van de proximustv nieuwe interface. Niets schijnt te helpen (heropstarten, reset,...) en ook de support van proximus zelf lijkt ten einde raad.



de problemen:

- instellingen van opnames kunnen niet aangepast worden

- conflicten kunnen niet opgelost worden

- onregelmatige en onduidelijke weergave van opnames in het menu. Ook uur van opname of titel van de aflevering zijn niet weergegeven (dus opgenomen series bekijken is de facto onmogelijk)



Heeft iemand een idee?
Als het hier wel degelijk over het TV menu gaat ... de "nieuwste interface" is nog maar een goede week oud .. ????
Het gaat om de "oude" nieuwe interface die in augustus 2016 is geinstalleerd bij ons. De "nieuwe" nieuwe is nog niet tot bij ons geraakt.
Hey Peter, ik stel voor je decoder even volledig te resetten. Dit doe je zoals beschreven op volgende pagina.



Als dit geen oplossing geeft, kan je je telnr of klantid doorsturen naar Het Proximus Team met enkele voorbeelden van conflicten welke niet opgelost worden.



Welke instellingen van opnames bedoel je trouwens?

Reageer