Skip to main content
Sinds enige tijd heb ik slechte verbinding met het internet. valt regelmatig uit waardoor ik terug moet opstarten. Onlangs dacht ik met WI-FI Fon spots me te verbinden maar dat lukt bij mij thuis ook niet. Dus ook veel reclame van belgacom om niets.



Ik dacht nu heb ik de oplossing. Internet overal volledig gratis maar niets is minder waar. Heb vandaag mijn Simkaart ontvangen maar nu moet ik nog een 3G USB stick hebben om dat kaartje in te steken. Ik gauw naar de telefoonwinkel want ik had op internet gelezen dat die slechts 1 euro koste maar dat was voor nieuwe klanten. De trouwe klanten moesten 49 euro betalen.



Wel ik heb het gezien bij belgacom en zal mijn abbonnement bij de vervaldag niet meer verlengen en bij telenet een abbonnement afsluiten.



Het uitvalen van je verbinding, heb je al de helpdesk gebeld 0800 22 700 (tot 22u) daar wordt dan een test op je lijn uitgevoerd en mss kunne ze daar de fout vaststellen.



groetjes,



Elsa


Reageer