Skip to main content
Na meerdere malen gebeld te hebben naar de klantenservice is mijn terugbetaling nog altijd niet terug gestord het gaat hier om een bedrag van 98euro en zo te zien ziet het er naar uit dat er niemand daar werkt bij proximus! Altijd alles beloven maar ik mag wel wachten achter mijn geld! Zou ik eens iets te laat moeten betalen krijgen we al een extra bedrag erboven op. Ik vind dat je klanten niet eo lang maf laten wachten het is nu al een 5tal weken geleden en ze beloven iedere keer maar opnieuw dat ze het binnen de 3dagen zullen terug storten maar dit gebeurt maar niet! 2maal heb ik een aanvraag ingediend via de telefoon voor een abonnement en dit ook 2maal betaald! Ik wacht ook op mijn geld hoor heb ook facturen te betalen kan iemand die zo rap mogelijk in orde brengen vind dit wel al lang genoeg om te wachten!
Normaal gesproken als je nog PX klant bent, wordt dit verrekend met je volgende factuur. Zo is dat mij ook een keer gedaan.
Nee hoor van ze zeggen tzlkens dat ze het bedrag zullen terugstorten naar de rekening waarmee ik betaald heb
Normaal krijg je een creditnota en moet je dan minder betalen op volgende factuur . Er wordt wel nooit geld gestort op je rekening (tenzij je geen klant meer bent)
Ik weet van niks ik krijg alleen te horen dat dit zal teruggestort worden op de rekening en niks meer telkens ik bel!

Reageer