Skip to main content
Ik belde vrijdag 31/03/2017 naar de afdeling promoties om te kunnen genieten van de netflix actie want wilde deze aan mijn pakket laten toevoegen.

Ik kwam terecht bij een dame en die was mij de stappen telefonisch aan het uitleggen tot ze zelf vast zat en niet goed wist hoe ze me verder kon helpen.Ze ging het navragen bij technische dienst en heeft me een kwartier in wacht gezet en uiteindelijk heb ik zelf opgehangen want 15 minuten wachten, is toch wel erg lang vind ik, en heb dan terug gebeld.

Ik kwam bij een man deze keer terecht. Ik vroeg hem om mijn probleem verder op te volgen.

Ik heb 2 keer mijn verhaal moeten doen en hij kon me niet verder helpen zei hij omdat zijn collega er al mee bezig was. Ik vertelde hem dat ze mij een kwartier in wacht heeft gezet, en mij ook niets meer liet weten en hij zei dat hij het op mail ging zetten naar haar want mij doorverbinden met haar kon niet want zij werkte in een ander callcenter.

Dan had ze geantwoord op zijn mail met de reactie dat zij me niet kon terug bellen omdat ze op een afdeling inbound werkte en dit door de afdeling outbound moest gebeuren.

Maar ze liet me niets weten, heeft ook niet even de moeite gedaan om mij te zeggen dat de technische dienst mij zou terug bellen, ze heeft me gewoon laten wachten.

De man begon dan tegen mij te zeggen, doet u zo druk omdat u maar 15 min in wacht heb moeten staan????

Dan scheepte hij me af met het antwoord dat hij moest afronden want ik was zijn laatste oproep.

Ik ben niet terug gebeld geweest.

Ik ben dan zelf tot een proximus shop geweest en daar hebben ze mijn probleem op 5 min kunnen oplossen gelukkig.

Ik ben heel ontevreden over hoe ik ben behandeld geweest. Ik ben al jaren klant bij proximus en overweegde door deze behandeling om te stoppen.

Ik hoop dat dit wordt opgevolgd want ben 2 keer door 2 verschillende mensen niet geholpen geweest en ze hebben mij in de kou laten staan en dan werd ik nog heel onvriendelijk afgescheept door de man bij de tweede oproep.

Gelukkig is jullie telefoonnummer gratis!
Heb ook slechte ervaringen met proximus klantendienst, Ben jaren klant geweest en heb tot 3 maal toe gevraagd om mijn pack + gsm abonnementen om te zetten in een tuttimus abonnement. Omdat ze hieraan nooit geen gevolg gegeven hebben (en ik ook niet weet waarom) ben ik bij mijn verhuis overgestapt naar telenet. Had al mijn diensten online opgezegd en de alles binnengebracht in een proximus winkel. Tot 3 maal toe heb ik moeten bellen omdat ze de vaste lijn + internet en digitale tv niet hadden afgesloten. Nog tot 2 keer toe hebben ze me opgebeld om te kijken of ze mij als proximus klant geen voordeliger pack konden aanbieden, heb vriendelijk bedankt en gezegd dat ze daar een beetje te laat mee waren en dat ik al was overgestapt naar de concurrentie. Toen ik de klantendienst contacteerde om dit te melden en te checken of alles wel effectief was afgesloten was die zeer onvriendelijk. Het werd nog erger toen ik melde dat ik het erg vond dat ik voor alles zo dikwijls moest bellen maar dat ik het openstaand saldo van mijn gsm toestel wel zonder problemen en snel had ontvangen. En dat het door de slechte service was dat ik overgestapt was. De dame in kwestie reageerde daar allesbehalve klantvriendelijk op. ze reageerde smalend kan moeilijk je factuur van de gsm laten verdwijnen heb erop geantwoord dat een compensatie wel op zijn plaats zou zijn. daarop antwoorde ze dat ik indien ik nog klant was een gratis film of zo zou gekregen hebben ter compensatie.
Dag Sybil,

Alvast de excuses hiervoor want dit mag zeker niet gebeuren.

Ik geef hiervan de nodige feedback aan de betrokken dienst zodat dit in de toekomst vermeden wordt.

Als ik je met nog iets kan verder helpen dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer