Skip to main content
Op 10 september ben ik alleen gaan wonen en heb ik proximus telefonisch verwittigd van mijn adreswijziging. Echter 2 maand later is alles een soep! Ik kreeg een mail om mijn facturatie via e-mail te laten verlopen. Ik ben echter gewend aan mijn papieren versie zodat ik deze kan klasseren bij mijn andere maandelijkse kosten. Ik probeerde dit aan te pas een via mijn proximus maar zonder succes. Later belde ik het 0800 nummer waarna een vriendelijke medewerkster het \"in orde\" bracht voor mij. Eén week later ontvang ik alweer dezelfde mail om de facturatie via mail te laten verlopen mat daarbij een link om dit te activeren. Nog steeds niet geïnteresseerd bel ik het klantennummer weer waarbij ik deze keer een alweer vriendelijk man aan de lijn krijg die mij verteld dat zijn collega het moet vergeten zijn want dat er niets is aangepast. Hij zal dit voor mij \'in orde brengen\'.Nog geen 5 dagen later ontvang ik een brief in de bus (juiste adres, HOERA) met \'de heer - en de naam van mijn mama\', hoe ze er op komen ik weet het niet. Ga je net alleen wonen krijg je een brief op naam van je ouders?! Ontevreden bel ik alweer de klantendienst. Uiteraard kan de desbetreffende dame aan de lijn hier niets aan doen al excuseert ze zich wel in naam van het bedrijf en controleert ze al mijn gegevens door ze samen te overlopen (gsm nummer, e-mail, adres, naam, facturatie via post, etc). Met de hoop dat alles in orde is neem ik afscheid. Te vroeg victorie gekraaid, 3 dagen later krijg ik een SMS met de melding dat mijn factuur via mail werd verzonden en deze dient betaald te worden.Je kan het niet gek genoeg bedenken, 30min later krijg ik telefoon van mijn mama dat zij een mail heeft ontvangen voor mijn openstaande proximus factuur.Leg mij maar eens uit hoe je dit kalm moet aanpakken om goede resultaten te bekomen?
Geen reactie

Reageer