Slechte en onvriendelijke klantenservice voor business

  • 12 October 2016
  • 7 reacties
  • 382 Bekeken

Na 10+ jaar klant te zijn, moeten we toch de overstap naar een andere provider maken

Abonnement afgesloten wegens te laat betalen!!!
Dan even bellen naar de klantendienst omdat ik voor mijn werk de rest van de dag moet bellen ...

1. Je krijgt een zeer arrogante persoon aan de telefoon.
2. Als antwoord krijg je "had maar je factuur op tijd betaald"
3. Je krijgt de indruk dat de "support" mensen vergeten zijn wie de klant is. Totaal geen respect.

Dit is de service dat je bij belgacom/proximus als zelfstandige krijgt.
Ik denk dat ze tot nu toe genoeg aan mij verdiend hebben met een abonnement van +-60 euro per maand.

This topic has been closed for comments

7 reacties

gelijk heb je ,ik ben ook al bijna 2 weken weg en nog geen min spijt.... ze blokkerde me van fb en twitter omdat ik kwaad was dat me bedrijf 3 dagen zonder internet zat(foon email verkeer)

Dit is via unizo ien test aankoop in onderzoek, me zo maar brutaal weg blokkeren en dan zeggen dat ze van niks weten
gelijk heb je ,ik ben ook al bijna 2 weken weg en nog geen min spijt.... ze blokkerde me van fb en twitter omdat ik kwaad was dat me bedrijf 3 dagen zonder internet zat(foon email verkeer)

Dit is via unizo ien test aankoop in onderzoek, me zo maar brutaal weg blokkeren en dan zeggen dat ze van niks weten


Ik had nog aan de helpdesk gevraagd waarom die notificaties niet via e-mail of sms gebeuren. Ze antwoorde, we sturen het via de post.
Jezus, we zijn in 2016!!! En de grootste telecombedrijf van het land stuurt geen sms berichten voor onbetaalde facturen ??? Zelfs Electrabel doet het.
Niet iedereen is elke dag thuis om zijn brieven te lezen, sommige zelfstandigen moeten ook veel reizen ... ik ben soms een hele maand weg.

Soit, vanavond mijn laatste factuur betalen an morgen of overmorgen overschakelen.
Uiteindelijk schiet Proximus in eigen voeten door hun eigen helpdesk. Maar uiteraard, sommigen bedrijven hebben gewoon wat meer tijd nodig om het te beseffen.

In jou geval, doen ze blijkbaar alles om niet bij groot publiek in een negatieve daglicht te komen, maar de klanten weten toch beter ...
In ieder geval, ik kijk er naaruit om terug te kunnen bellen binnen een paar dagen.
Ondertussen heb ik tijdelijk een oplaadbare kaart gekocht (niet bij Proximus uiteraard) en zo kan ik naar mijn klanten bellen 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Beste Zelfstandige,

Als ik zo uw verhaal lees begrijp ik volkomen uw ongenoegen.

Ik wil u toch alvast onze oprechte excuses hiervoor aanbieden.

Kan ik u misschien verder helpen?

Indien ja, dan mag u mij via privébericht uw klantgegevens bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Beste Zelfstandige,

Als ik zo uw verhaal lees begrijp ik volkomen uw ongenoegen.

Ik wil u toch alvast onze oprechte excuses hiervoor aanbieden.

Kan ik u misschien verder helpen?

Indien ja, dan mag u mij via privébericht uw klantgegevens bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël


Beste,

Ik heb geen idee hoe ik een privébericht moet sturen op dit forum.
In ieder geval, alles is nu betaald. Hopelijk wordt mijn nummer zo snel mogelijk vrijgegeven want die wil ik behouden.
Reputatie 7
Badge +6

Beste,
Ik heb geen idee hoe ik een privébericht moet sturen op dit forum.
In ieder geval, alles is nu betaald. Hopelijk wordt mijn nummer zo snel mogelijk vrijgegeven want die wil ik behouden.

Hallo,
Dit doe je door te klikken op volgende link.
In het tekstveld tik je je tekst, en vervolgens klik je op 'Opslaan' = verzenden.

Groeten,
Wim
Bedankt voor de link.

Helaas kreeg ik via privébericht ook geen antwoord.
Ondertussen heb ik zelf terug gebels naar de helpdesk. Ik kan mijn abonnement zonder problemen overzetten naar een andere provider.
En toen was het stil...
Geen support van de helpdesk (zelfs na +-20 minuten wachten), en geen antwoord op dit forum (zelfs niet via priveebericht.

Geen wonder dat support van veel bedrijven naar India en China verhuist. Slechter zijn ze niet.
In ieder geval, hebben jullie nu een klant minder.

Succes met jullie helpdesk