slechte dienstverlening van belgacom doet factuurkost stijgen, ten voordele van belgacom

  • 25 September 2012
  • 2 reacties
  • 475 Bekeken







Vandaag ontving ik opnieuw een factuur waarvan ik absoluut vind dat er me geen service geboden wordt.



2 x heb ik een eenmalige 'boete' moeten betalen van 9 euro... Heel fijn om dit na een zware bevalling te ontdekken! En uiteraard kan je dan geen bedrag betwisten!

Een feit is dat het alles behalve is om slechts 14 dagen betalingstermijn te krijgen. Noemt Belgacom dit een dienstverlening? Bovendien is er me nooit een herinnering gestuurd. Eén herinnering is toch wel het minste, en eigenlijk is een echte service 2x hé... Belgacom moet precies wat nascholing volgen als het gaat om service.



Kortom: ik nam geen genoegen met de 'boete' die ik niet kon betwisten. Heb hierdoor de betaling van mijn factuur uitgesteld. Met zo'n fris babytje heb je ook geen zin en vooral geen tijd om naar belgacom te bellen waar je toch van kastje naar muur wordt gestuurd. (zie ervaring hieronder in zomer 2010) Gevolg: voor ik het weet en voor ik iets kan ondernemen wordt mijn verbinding afgesloten.



Ik bel dan uiiteindelijk toch naar het 0800 nummer en krijg iemand aan de telefoon die het standaard antwoord herhaalt en niets aan de zaak kan veranderen.



In tussentijd krijg ik een tweede factuur met zo'n eenmalige kost. Ik kroop in mijn pen en mijn aangetekende zending was postklaar. Maar bedacht me toen: ik kan maar beter de kost van zo'n zending uitsparen en 'braaf??' opnieuw die 9 euro betalen.



Maar ondertss werd wel mijn verbinding afgesloten!

En VANDAAG krijg ik dus ook nog een factuur waar de kost wordt aangerekend om mijn diensten opnieuw op te starten. 60 euro!



Een langere betalingtermijn, het invoeren van een betalingsherinnering, en een dienst die waarschuwd dat de verbindingen zullen afgebroken worden raad ik jullie serviceverlening ten stelligste aan!





En hier nog even mijn vorige negatieve belagom ervaring in 2010 waar ook blijkt dat er geen serviceverlening is



Bij de aansluiting in zomer 2010 heb ik nl uren en vakantiedagen aan Belgacom verspeelt! Letterlijk wachte ik op een installateur die niet kwam... en letterlijk heb ik aan de telefoon gehangen terwijl ik mijn was ophing, met de fiets frietjes ging halen, zo op at, doorreed naar een terrasje langs de dender (een km of 3 verder), daar nog een strip las en toen eindelijk, na een uur en 13 min, werd er opgenomen! Bovendien was ik door Belgacom volledig van de buitenwereld afgesloten! Mijn mobieltje werkte niet (dit ondernam ik dus met mobieltje van een buur!) en had evenmin toegang tot het internet. 2 maand heb ik gewacht vooraleer mijn internet en mobieltje werkte! Heb ik voor dit verzuim een vergoeding gekregen?

NEEN TOCH?





Kortom: de slechte dienstverlening van Belgacom doet factuurkost stijgen, ten voordele van belgacom. Ik vind dit gewoon schandalig en zou graag een aanpassing zien in zijn dienstverlening alsook op mijn factuur...



mvg,



hilke

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Met een 'groene factuur' kan je ze per mail met een extra-verwittiging per SMS krijgen (die krijg je zéker een maand voor de vervaldag). Ik zie het probleem niet. Betalen moet je toch, waarom niet op tijd en wachten tot het te laat is? En dan de schuld aan Belgacom geven...kom nou. Een domiciliêring geeft een zekere veiligheid, maar ook daar moet er voldoende dekking zijn op je rekening. Het kan iedereen overkomen, maar 2 x achter mekaar? Toch een hartelijk proficiat!

 denk wel dat gezien de buitengewone omstandigheden Belgacom een commerciële geste zal doen in dit geval.

Mvg

Reageer