Slechte dekking voor gsm ontvangst , wat te doen ?

  • 5 September 2013
  • 3 reacties
  • 687 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 687 reacties

Wij signaleerden slechte ontvangst op een locatie in Hulsen aan eva-dienst. Dit op twee gsm toestellen. Vervelend want wij zijn er soms van wacht en kunnnen niet bellen , of wel iets en dan afgebroken worden . Sms versturen gebeurt op,een moment datber een piekje is in signaalontvangst, maar nietin te schatten wanneer dat gebeurt. Dus problemen.


Voorstel eva-dienst : laat de sim kaarten van de twee gsm's gratis vervangen . Is gebeurd met als resultaat dat een van de gsm's tilt sloeg met de nieuwe sim kaart en we een nieuwe gsm dienden aan te schaffen of we konden er nergens mee bellen.





Dus nu 1 oude gsm met nieuwe sim kaart en 1 nieuwe gsm met nieuwe sim kaart.


Ontvangst normaal voor beide gsm's op verschillende locaties , ook hier nu in frankrijk momenteel geen ontvangstproblemen.


Maar specifiek op een locatie in Hulsen : geen ontvangst met de oude gsm e nieuwe sim kaart, zeer zwak ontvangst met nieuwe gsm en nieuwe sim kaart.


reactie nunvan eva-dienst : laat sim kaarten vervangen ...(sic ) is wel jist gebeurd, en waarom zouden we na 14 dagen reeds een kaart gekregen te hebben, deze opnieuw moeten laten vervangen. Of koop een nieuwe gsm. Kan ook de oplossing niet zijn, vermits de neiuwe gsm met nieuwe sim kaart heeft zeer zwak signallontvangst.


toch zeggen ze : dekking is prima op deze locatie. Wie is hier de pieneut ?


Wat kan er nog gebeuren als zelfs eva-dienst blijft beweren datver langs hun niks fout is, maar de realiteit anders is ?


Ombudsdienst ?

3 reacties

Beste,
Is het mogelijk om via een privé bericht even het exacte adres te bezorgen alsook de oproepnummers.
Aan de hand van die gegevens kan ik onze technische dienst contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Beste,

In uw voorgaande berichten is nergens melding gemaakt van uw klantengegevens. Deze dien ik echter wel te ontvangen om een dossier te kunnen aanmaken.

Mvg Eva
Beste,

Is het mogelijk om mij via een privé bericht uw klantgegevens te bezorgen zodat ik dit voor kan laten nakijken?

Mvg Eva

Reageer