Beste,
We hebben nu toch al enige tijd belgacom-tv en hebben al heel veel last gehad met onze decoder. Ik lees hier altijd de raad dat je je decoder moet herstarten maar ik denk dat het niet de bedoeling kan zijn hem telkens te herstarten wanneer we tv hebben gekeken. Hij heeft namelijk veel verschillende problemen. De ene keer wil hij niet opnemen, de andere keer kunnen we niet van zender verwisselen maar het vaakst kunnen we hem gewoon niet afzetten. Kan er hier iets aan gedaan worden ?
Mvg,
Hannes
Bladzijde 1 / 1
Bel eens met 0800 22 700 met de vraag tot omwisseling decoder. Bereikbaar elke dag tot 22u.
Beste Hannes,
Zoals Mansho al aanhaalt is uw decoder mogelijk stuk. Als die geen 2 jaar oud is kan die gratis worden omgeruild, gehuurde decoders kunnen altijd worden omgeruild. U kan de helpdesk contacteren voor een storings- of omruilnummer (080022700).
Vriendelijke groet,
Eva
Zoals Mansho al aanhaalt is uw decoder mogelijk stuk. Als die geen 2 jaar oud is kan die gratis worden omgeruild, gehuurde decoders kunnen altijd worden omgeruild. U kan de helpdesk contacteren voor een storings- of omruilnummer (080022700).
Vriendelijke groet,
Eva
Ik had Mansho's raad opgevolgd en bij deze is de decoder omgeruild geweest.
Bedankt voor jullie hulp,
Mvg,
Hannes
Bedankt voor jullie hulp,
Mvg,
Hannes
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.