Slecht beeld en storingen op vitaya

  • 1 June 2011
  • 6 reacties
  • 1949 Bekeken

Badge
  • Practitioner
  • 155 reacties
Goedenmiddag,

Wij hebben dikwijls slecht beeld op vitaya. Het is altijd rond 18.00 uur is het dan soms te druk op de kabel. Heel vervelend allemaal wel al gebeld decorder omruilen . Dat hebben wij nog niet gedaan omdat het later weer beter werkt. Eerst telenet gehad en nooit problemen gehad. Nu belgacom en dikwijls problemen met de tv. Heb niet iedere keer zin om te gaan bellen naar de storings dienst.

Frwi

6 reacties

Badge
Heb je al eens geprobeerd met de kabel even voor langere tijd uit te trekken en terug in te steken.Dit kan misschien helpen hep het ook moeten doen ik had die problemen ook maar dan op vijf tv..Aan de kabel kan het ook liggen scart of hdmi hdmi is het best.
Reputatie 2
Badge +1
Hoe maak je de verbinding tussen de decoder en de modem?
Badge
Bedankt ga ik zeker eens doen. Maar dit heb ik de vorige keer ook gedaan. Ging het weer een tijdje goed.


Dit hebben ze aangesloten van belgacom. Denk op de normale manier. Kastje via tv en stopcontact.

Bedankt
Reputatie 2
Badge +1
Is het zo een klein kastje dat je in je stopcontact steekt (devolo powerlan?) omdat deze te ver weg stond van je modem?

In dat geval zou dat wel eens de reden kunnen zijn...
Badge
axs voor wie was die vraag?Want ik was een paar uur niet thuis en ik heb die ver binding ook niet zelf gelegd.Mijn laptop is draadloos en de tv loopt gewoon met een kdmi kabel naar de decoder.Hoe de andere kabels juist moeten weet ik niet want ik zeg het ik heb het zelf niet gedaan die instelateurs hebben er zelf van 2 tot 5 uur aan gezeten voor contact te krijgen met belgacom.
Badge
Bij 5 tv heb ik het ook een paar maal moeten doen achter elkaar.Ik weet het het is niet en zou niet mogen en is ook niet normaal het is enkel te hopen dat alles in orde komt.


axs het is in orde ik begrijp voor wij je vraag was.

Reageer