Ik ben nog maar pas overgestapt naar Proximus en ga mijn tweede probleem neerpennen ( al 2 meer dan al die jaren bij mijn vorige provider....)
Op sommige Vlaamse zenders (de rest heb ik niet getest) kan ik wel tv kijken maar na enkele seconden begint mijn beeld en geluid te haperen . Heb gemerkt dat het steeds bij de HD zenders is. Ik vroeg het mij al af waarom er nog steeds de gewone (niet-HD) zenders worden opgenomen in de zenderslijst van Proximus, dit is blijkbaar als back up....
Krijg al weer heimwee naar mijn vorige provider....nooit last toen.
Is dit een probleem bij de decoder, UTP,...?
Bladzijde 1 / 1
Is je decoder verbonden met een netwerkkabel aan de B-Box, want dat haperen komt nogal dikwijls voor bij HD zenders als je een verbinding hebt met PLC's tussen decoder en B-box.
Wat je altijd eens kunt probreren of het helpt is de onderstaande herstart procedure in de welbepaalde volgorde uit te voeren:
FAQ's om digitale-tv toestellen te heropstarten of resetten, klik op deze link
Wat je altijd eens kunt probreren of het helpt is de onderstaande herstart procedure in de welbepaalde volgorde uit te voeren:
- decoder spanningsloos zetten (schakelaar achteraan of netstekker uittrekken)
- bbox netspanning onderbreken gedurende 5 seconden en terug onder spanning zetten.
nu zal het enkele minuten duren voor die helemaal opgestart is, DSL led moet zeker continu blijven branden
- Indien je draadloze toestellen staan hebt tussen decoder en bbox haal deze even uit het stopcontact en wacht enkele minuten tot ze terug opgestart zijn.
- Decoder terug onder spanning zetten.
FAQ's om digitale-tv toestellen te heropstarten of resetten, klik op deze link
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.