Skynet webmail onbereikbaar
Sinds deze morgen skynet webmail onbereikbaar vanuit buitenland.
bij aanleggen op skynet.be ga ik verder door,op mail te klikken. Vroeger kreeg je skynet aanleg mogelijkheid, nu zit je op belgacom mail. En verder geen toegang omdat belgacom mail het toestel waarmee ik werk nog niet ondersteunt. Is een ipad. Terwijl.ik tot gisteren nog streeds met mijn zelfde toestel ipad op skynet mail mijn mails perfect kon raadplegen.
waarom veranderen en veranderen zonder info,te geven aan gebruikers en dan nog bestaande wekende toestanden niet meer laten werken.
droevig.
dus geen mails te raadplegen vant buitenland op dit moment .
stuur eens Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen. (b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) | |
Groetjes, Elsa PS: http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/a_id/13731/c/1284,1389" target="_blank ☜klik hier NB: Andere manieren om Belgacom te contacteren zoals chat enz...vind je op ricy's blog http://bgctv.skynetblogs.be/#hoe-belgacom-contacteren ☜ Surf naar (door deze link te copy/pasten in je browser) | |
niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter |
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.