Hallo iedereen..
Ik heb me vandaag ingeschreven op een nieuwsbrief van een bepaalde site waar ik een bevestigingsmail zou moeten van krijgen,maar deze heb ik nooit ontvangen.
Nu heb ik me ook met een ander e-mail adres geaboneerd om te weten wat het probleem zou kunnen zijn en daar belande de bevestigingsmail in de junkfolder.
Toen ik op zoek was naar een dergelijke junkfolder bij mijn Belgacom/Skynet online webmail kon ik daar nergens een junkfolder map terug vinden of een optie om de afzender van die nieuwsbrief toe te voegen aan goedgekeurde afzenders.
Nu had ik graag geweten of mijn Belgacom mailaccount eigenlijk wel een junkfolder heeft en of ik ergens kan zien welke mails er gemarkeerd zijn als SPAM en of ik deze mails alsnog ergens kan bekijken?
Bladzijde 1 / 1
bedoel je een
belgacom.net account
of een
skynet.be mail account ?
belgacom.net account
of een
skynet.be mail account ?
Ik heb een skynet.be mail adres.
Echt niemand een idee?
Volgens mij moet dit gebeuren in je e-mail reader in samenwerking met je virusscanner die dan de verdachte mail in de spamfolder zet, dit is toch hetgeen bij mij gebeurt.
Anders de vraag stellen aan Eva van Belgcom:
Bericht verzenden aan Eva van Belgacom:
klik op mij
Je moet wel eerst aangemeld zijn op de http://nl.community.belgacom.be
vooraleer je de melding "Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom" ziet staan .
Anders de vraag stellen aan Eva van Belgcom:
Bericht verzenden aan Eva van Belgacom:
klik op mij
Je moet wel eerst aangemeld zijn op de http://nl.community.belgacom.be
vooraleer je de melding "Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom" ziet staan .
Ik gebruik Incredimail om mijn skynet.be mails te lezen maar daar is geen spamfolder en de anti-spam optie is daarin niet geactiveerd omdat dit een betalende optie is in dat programma.
Toen ik nog bij Telenet zat had hun online webmail ook een spammap waar alle ongewenste mails inkwamen,daarom dat ik er van uit ging dat dit bij de online webmail van Belgacom ook zo was.
Ik denk dat je toch ergens moet kunnen zien welke binnenkomde mails er als spam worden dedetecteerd en of je eventuele "spam"mails als veilig kan aanvinken? Dus ik vind het zeer raar dat er niet eens een spamfolder is bij de webmail waar de ongewenste mails in terecht komen...
Toen ik nog bij Telenet zat had hun online webmail ook een spammap waar alle ongewenste mails inkwamen,daarom dat ik er van uit ging dat dit bij de online webmail van Belgacom ook zo was.
Ik denk dat je toch ergens moet kunnen zien welke binnenkomde mails er als spam worden dedetecteerd en of je eventuele "spam"mails als veilig kan aanvinken? Dus ik vind het zeer raar dat er niet eens een spamfolder is bij de webmail waar de ongewenste mails in terecht komen...
Ik weet dit ook niet juist want ik gebruik het gratis "windows Live mail" programma en daar komen er wel e-mails in de spamfolder.
Ik veronderstel dat dit bij skynet mss mogelijk is als je de optie "norton security" hebt maar ik heb daar totaal geen ervaring mee, er zal wel iemand anders op het forum zijn die hierin meer ervaring heeft en zal reageren hoop ik.
Mvg
PS: heb je de vraag al gesteld aan Eva ?
Ik veronderstel dat dit bij skynet mss mogelijk is als je de optie "norton security" hebt maar ik heb daar totaal geen ervaring mee, er zal wel iemand anders op het forum zijn die hierin meer ervaring heeft en zal reageren hoop ik.
Mvg
PS: heb je de vraag al gesteld aan Eva ?
Best Puma,
In de webmail bestaat er geen spam folder. Via de e-services kan u de spamfilter wel uitschakelen. Zo krijgt u de mails wel binnen.
Mvg,
Eva van Belgacom.
In de webmail bestaat er geen spam folder. Via de e-services kan u de spamfilter wel uitschakelen. Zo krijgt u de mails wel binnen.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.