Skynet mails komen traag binnen


Reputatie 1
Badge
Sinds enkele maanden komen e-mails op mijn @skynet.be adres traag binnen.
Hoe kan ik dit verhelpen ?

13 reacties

Reputatie 5
Badge +4
FAZANT32,

wat bedoel je met traag binnen? Heb je dan ook een traag internet verbinding op het moment dat je mails binnenkomen? Want ik heb even een meting uitgevoerd en de snelheid die tot de modem binnenkomt is 100Mbps. Dat is voor mij toch al redelijk snel hoor. Heb je het probleem met verschillenden toestellen?

Mvg, AndyM
Mss staat in zijn mailclient de tijd voor het automatisch opvragen van accounts te hoog ?
Reputatie 1
Badge
Ik heb McAfee anti-virus - zou het daarmee te maken kunnen hebben ?
Reputatie 5
Badge +4
Dat kan, best even proberen om hem tijdelijk uit te schakelen. Krijg je uw mails wel goed binnen op een ander toestel? Smartphone bijvoorbeeld? Mvg, AndyM
Reputatie 1
Badge
Op mijn smartphone komen de mails perfect binnen, dus ik zal zeker eens proberen met McAfee uit te schakelen.
Als ik Norton anti-virus bij Proximus neem moet ik dan nog een anti-virus op mijn pc en laptop installeren ?
Reputatie 5
Badge +4
Als je bij ons Norton neemt, dan hoeft het niet neen. Wel goed om te weten dat de mails goed binnenkomen op de smartphone, kan het niet aan de lijn / profiel liggen he Mvg, AM
Reputatie 1
Badge
Dus als ik Norton bij Proximus neem is alles wat via mijn Proximus router binnenkomt beveiligd.
Ik maak verbinding met mijn Proximus router via Wi-Fi is dat dan ook beveiligd ?
Reputatie 1
Badge
Geldt dit dan ook voor internetverbinding via de modem of alleen voor e-mails ?
Reputatie 5
Badge +4
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_pwd/parti...

Ja inderdaad. Je internet (via kabel of draadloos) zijn beveiligd. Je kan altijd de wifi instellingen wijzigen
Reputatie 1
Badge
Dien ik voor de Norton antivirus een speciaal programma te installeren op mijn pc of laptop ?
Of volstaat het dat ik inschrijf op het abonnement ?
Reputatie 5
Badge +4
Ja toch wel. Je kan alle info terugvinden op onze support site :

https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_internet/particulieren/support/internet.html

Kies Veiligheid en bescherming. Daarna selecteer je Norton Security...

Maar het moet eerst adminsitratief actief staan natuurlijk.

Mvg,

AM
@Fazant32 , uw Mcfee is het de gratis versie of betalend ?
Reputatie 1
Badge
Dag Jean,
Het is de betalende versie.

Reageer