Skip to main content
Eerder deze week kon mijn echtgenoot niet meer aanloggen op zijn skynet e-mailaccount. De link 'paswoord vergeten' bracht geen oplossing. Het lukte jullie helpdesk uiteindelijk om een nieuwe, tijdelijk pasword in te stellen.



In zijn mailbox zag mijn echtgenoot tientallen 'undeliverable mail' boodschappen. Reacties op mails die vanuit zijn account zouden zijn verstuurd, maw zijn mailbox lijkt gehackt.



Na het veranderen van zijn paswoord vond hij gisteren opnieuw minstens één zo'n boodschap. Dit doet me vermoeden dat niet alleen zijn mailbox, maar het hele mailsysteem gehackt is.



Hoe kan Proximus helpen? En wanneer gaan jullie de lengte en de mogelijke karakters van het mailboxpaswoord aanpassen? Die zijn echt niet meer van deze tijd!



Alvast bedankt voor een snel antwoord,

Peter
Ter info: hier een min of meer vergelijkbaar verhaal :

▬► https://nl.forum.proximus.be/internet-10/mailbox-mail-delivery-system-35455
Dag Peter,



Als je daarvan een vermoeden hebt kan je best je paswoord verranderen wat je al gedaan hebt.



Ik geef uw suggestie mee en kijken dit verder na.



Mvg,



OdB

Reageer