Beantwoord

skynet-mailadres verhuizen van ene naar andere mailbox

  • 19 April 2016
  • 9 reacties
  • 1640 Bekeken

Beste,

ik ben net verhuisd en wil nu mijn alias-skynet.be mail-adres dat ik tot nu toe bij mijn ouders gebruikte, mee verhuizen naar miijn nieuwe mail-box.

Hoe kan ik dit doen?

Mvg,
Marc
icon

Beste antwoord door ThomasP 20 April 2016, 08:37

Bekijk origineel

9 reacties

Als je oude alias verwijder en dan direct die zelfde aanmaakt in je nieuwe mailbox moet dit lukken, maar niet te lang wachten als je uw oude gewist is om je nieuwe hiermee aan te maken zodat er toevallig niet juist iemand met het zelfde mail adres gaat lopen, iemand die bv juist de zelfde naam en voornaam heeft en toevallig op het zelfde tijdstip een mailadres aan het aanmaken is.
Kan ik in mijn nieuwe mailbox mijn skynet-mailadres behouden of kan ik enkel een proximus-mailadres aanmaken?
Ach ja natuurlijk het gaat om een skynet adres, nee nu kan je zelf alleen nog maar proximus adressen aanmaken, maar of de proximus medewerkers dit dan kunnen regelen voor u dat weet ik ook niet juist, anders gewoon afwachten tot er een prox medewerker hier reageert of de vraag stellen in een privé bericht
Het Proximus Team
Reputatie 2
Badge +1
Dit kan idd gedaan worden door proximus.
Hier een tijd geleden ook een mailbox met de alliassen laten overzetten naar een ander klantennummer.
Ging zonder problemen.
Echter dient deze aanvraag te gebeuren door degene die momenteel eigenaar is van de mailbox, dus in dit geval jouw ouders.
Een mailtje of bericht hier via PM of op facebook met de mailboxnaam, huidig en nieuw klantennummer is in principe alles wat nodig is.
Ik heb inderdaad enkel de uitleg gegeven over een oude alias die gebruikt werd die TS in een nieuwe mailbox wilt opnieuw gebruiken.
Ik heb dit vroeger ook ooit zelf gedaan door oude wissen en dan in nieuwe mailbox terug aanmaken, met natuurlijk een zeer miniem risico dat juist een ander ondertussen eventueel zou dezelfde kiezen als je net gewiste en voor u is om die te gebruiken, dat risico is ook heel klein maar als je het via een privé bericht vraagt hier of op twitter of Facebook dan ben je natuurlijk wel 100% zeker ;-)
of indrdaad de gegevens doormailen -> Mail Ons
Al staat er wel bij dat je wat geduld moet hebben wegens het grote aantal mails die ze binnen krijgen.
Reputatie 7
Badge +6
Marc, er zijn 2 opties afhankelijk van je huidige situatie en wat je juist wilt.
1) We verhuizen gans de mailbox met de aangekoppelde alias (emailadres). Zo behoud je al je mails. Let op. Alle aangekoppelde aliassen worden mee overgezet.
2) De mailbox blijft op oude locatie, alias wordt ontkoppeld en gekoppeld aan de nieuwe mailbox op nieuwe locatie. Je begint dan terug met een lege mailbox maar wel met behoud van je emailadres. Als ik je vraag goed begrijp is dit hetgeen je wilt.

Hoe dan ook, omdat we hier met een hoop privacy policy's zitten omtrent emails moeten we sowieso steeds je identiteit controleren zodat we zeker zijn dat jij de eigenaar van de mailbox bent. Dit gebeurt door enkele gegevens op een recente factuur.
- klantennummer
- datum factuur
- activatiecode

Edit: Voor alle duidelijkheid, het gaat hier om een factuur van je ouders gezien zij de huidige eigenaar zijn.

Stuur deze gegevens even voor via een privébericht naar Het Proximus Team samen met natuurlijk je mailbox & dan doen wij het nodige.
Marc, er zijn 2 opties afhankelijk van je huidige situatie en wat je juist wilt.
1) We verhuizen gans de mailbox met de aangekoppelde alias (emailadres). Zo behoud je al je mails. Let op. Alle aangekoppelde aliassen worden mee overgezet.
2) De mailbox blijft op oude locatie, alias wordt ontkoppeld en gekoppeld aan de nieuwe mailbox op nieuwe locatie. Je begint dan terug met een lege mailbox maar wel met behoud van je emailadres. Als ik je vraag goed begrijp is dit hetgeen je wilt.

Hoe dan ook, omdat we hier met een hoop privacy policy's zitten omtrent emails moeten we sowieso steeds je identiteit controleren zodat we zeker zijn dat jij de eigenaar van de mailbox bent. Dit gebeurt door enkele gegevens op een recente factuur.
- klantennummer
- datum factuur
- activatiecode

Edit: Voor alle duidelijkheid, het gaat hier om een factuur van je ouders gezien zij de huidige eigenaar zijn.

Stuur deze gegevens even voor via een privébericht naar Het Proximus Team samen met natuurlijk je mailbox & dan doen wij het nodige.
Waar vind ik de activatiecode?


Marc, er zijn 2 opties afhankelijk van je huidige situatie en wat je juist wilt.
1) We verhuizen gans de mailbox met de aangekoppelde alias (emailadres). Zo behoud je al je mails. Let op. Alle aangekoppelde aliassen worden mee overgezet.
2) De mailbox blijft op oude locatie, alias wordt ontkoppeld en gekoppeld aan de nieuwe mailbox op nieuwe locatie. Je begint dan terug met een lege mailbox maar wel met behoud van je emailadres. Als ik je vraag goed begrijp is dit hetgeen je wilt.

Hoe dan ook, omdat we hier met een hoop privacy policy's zitten omtrent emails moeten we sowieso steeds je identiteit controleren zodat we zeker zijn dat jij de eigenaar van de mailbox bent. Dit gebeurt door enkele gegevens op een recente factuur.
- klantennummer
- datum factuur
- activatiecode

Edit: Voor alle duidelijkheid, het gaat hier om een factuur van je ouders gezien zij de huidige eigenaar zijn.

Stuur deze gegevens even voor via een privébericht naar Het Proximus Team samen met natuurlijk je mailbox & dan doen wij het nodige.
Reputatie 7
Badge +6
Waar vind ik de activatiecode?
Marc,

Deze staat op een recente factuur. Meer info vind je hier.

Reageer