Skynet IMAP - berichten komen 2x binnen

  • 2 June 2012
  • 5 reacties
  • 247 Bekeken

Hallo

Ik probeer IMAP te gebruiken met mijn skynet account.

Instellingen:

server: imap.skynet.be, poort: 143, connection security: none

Ik gebruik Thunderbird als mail client.


Nu komen mijn skynet berichten some 2x in mijn inbox terecht. Heeft er iemand een idee of dit aan de skynet ligt of aan de Thunderbird client?

Alvast dank,

5 reacties

Heb je ook nog een pop.skynet.be account dat aan staat in je mail client mss !

groetjes,

Elsa
Neen, dat weet ik wel zeker.
ter info: https://support.mozillamessaging.com/nl/kb/handmatige-accountconfiguratie

mss zijn er andere forumleden die u beter zullen kunnen helpen.

Elsa

Ik heb het ook eens geprobeerd met thunderbird en een imap account aangemaakt voor mijn@skynet.be en het blijkt goed te werken er komt maar één maal een bericht binnen.

Wat er dan verkeerd gaat bij u dat is een andere vraag natuurlijk!

Elsa
Reputatie 7
Badge +1
Werk je met aliassen (verschillende E-mailadressen op het zelfde hoofaccout (of dezelfde magilbox) ? Ik heb dat ook voorgehad, en je kunt dat vermijden door alleen je hoofdadres (als standaardaccount) aan te vinken (account opnemen bij berichtverzending en synchronisatie). de mails van de aliassen komen dan ook in je mailbox binnen. Als je bv. 3 of 4 aliassen hebt aangemaakt en die allemaal aanvinkt komen die mails 3 à 4 keer binnen. Ik heb wel een POP3 mailclient maar denk dat het voor IMAP ook zo wel is. Als je die mails bv. 10 dagen (of langer) op de server laat staan, kan je die ook nog op een andere PC/laptop of tablet/smartphone dowloaden (of gewoon op de server van skynet lezen).

Reageer