Geachte,
Sinds 1 september is ons abonnement aangepast en komt er op de MyProximus app "U hebt nog geen verbruik".
Herhaaldelijk telefonisch laten checken, niet opgelost.
Het klantnummer is : 619760927 op naam van Stroop Nadia.
Bladzijde 1 / 2
Het blijft hier en op het internet maar klachten regenen over de slechte werking van myproximus, ze hebben hier op het forum er nu wel een expert op gezet, maar wanneer gaan ze er ook eens een expert op zetten die deze talrijke problemen met myproximus definitief gaat oplossen, het zal zeker weer aan hun software ontwikkelaars van buitenhuis liegen!
Ik kijk het morgenvroeg voor je na.
Sorry voor de vertraging.
Sorry voor de vertraging.
Beste Nadia,
Hebt u het over het verbuik van uw internetverbinding.
Of over het verbuik van uw mobiele telefoon 047xxx0814.
Kristof
Hebt u het over het verbuik van uw internetverbinding.
Of over het verbuik van uw mobiele telefoon 047xxx0814.
Kristof
Hallo Kristof,
Het gaat over het verbruik van de mobiele telefoon 047×××0814
Het gaat over het verbruik van de mobiele telefoon 047×××0814
Beste,
Ik heb 2 opmerkingen :
1/ uw mobile nummer is nog niet gelinkt.
Kan je deze FAQ eens raadplegen:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod_access/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/al-uw-producten-en-facturen-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
2/ Om uw verbruik te zien
moet je regelmatig via 3G verbinden.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_usage_mypxtrouble/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/myproximus-applicatie/problemen/geen-of-onvolledig-verbruik-in-de-myproximus-app.html
Groetjes,
ALs het nog niet lukt dan geef je maar een seintje.
Ik heb 2 opmerkingen :
1/ uw mobile nummer is nog niet gelinkt.
Kan je deze FAQ eens raadplegen:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod_access/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/al-uw-producten-en-facturen-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
2/ Om uw verbruik te zien
moet je regelmatig via 3G verbinden.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_usage_mypxtrouble/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/myproximus-applicatie/problemen/geen-of-onvolledig-verbruik-in-de-myproximus-app.html
Groetjes,
ALs het nog niet lukt dan geef je maar een seintje.
Dat is het probleem denk ik! Als we het nummer willen koppelen geeft men aan dat het alleen werkt voor Proximus mobile klanten. Vroeger (voor 1/09/2016) ging het wel perfect.
Ok ik zal morgen de koppeling voor jou doen.
Maar op de MyProximus app moet je wel het verbruik kunnen raadplegen.
Maar op de MyProximus app moet je wel het verbruik kunnen raadplegen.
Sommigen beweren dat er 24 uur vertraging opzit.
Het gaat niet om informatie in real time. Uw bel- en sms-verbruik wordt om de 30 minuten geactualiseerd (soms pas na 4 uur); informatie over uw dataverbruik om de 24 uur.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_mypx_usage_mypxtrouble/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/klantenzone/myproximus-applicatie/problemen/geen-of-onvolledig-verbruik-in-de-myproximus-app.html
Binnenkort zal dit verbeteren.
Kristof
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_mypx_usage_mypxtrouble/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/klantenzone/myproximus-applicatie/problemen/geen-of-onvolledig-verbruik-in-de-myproximus-app.html
Binnenkort zal dit verbeteren.
Kristof
Maar op de MyProximus app moet je wel het verbruik kunnen raadplegen.
Hallo Kristof, nog steeds kan ik het verbruik op de MyProximus app niet bekijken.
Als ik het wil nakijken geeft hij "U hebt nog geen verbruik".
De app heb ik al een aantal X verwijderd maar nog steeds geen verandering.
En doe je dit via 3G?
Om uw verbruik te zien moet je regelmatig via 3G verbinden.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_usage_mypxtrouble/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/myproximus-applicatie/problemen/geen-of-onvolledig-verbruik-in-de-myproximus-app.html
Om uw verbruik te zien moet je regelmatig via 3G verbinden.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_usage_mypxtrouble/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/myproximus-applicatie/problemen/geen-of-onvolledig-verbruik-in-de-myproximus-app.html
Zal ik het nummer linken?
3G en 4G.
Als u het zou kunnen oplossen, graag dan.
Als u het zou kunnen oplossen, graag dan.
Aanpassingen gemaakt.
Web:
uitloggen; browsers sluiten en opnieuw inloggen
App:
GSM herstarten. 3G aanzetten. App opnieuw openen.
naar mijn profile gaan. En inloggen met je MyProximus login.
Als je nog een problem hebt stuur je best een screenshot.
Web:
uitloggen; browsers sluiten en opnieuw inloggen
App:
GSM herstarten. 3G aanzetten. App opnieuw openen.
naar mijn profile gaan. En inloggen met je MyProximus login.
Als je nog een problem hebt stuur je best een screenshot.
Zowel op de app als op de site geen verbruik te zien.
kan je nog een screenshotje delen?
Hier zijn er twee.
Hey Kristof, zijn die screenshots voldoende?
Was in orde hoor.
ik heb nog eens reminder naar collega gestuurd want die usage zit bij een collega.
ik heb nog eens reminder naar collega gestuurd want die usage zit bij een collega.
Dit zou nu in orde moeten zijn. Was een data quality issue langs onze zijde.
Kan je kijken?
Kan je kijken?
Kan je kijken?
De MyProximus app werkt nu normaal. Bedankt alvast. Als ik via de pc naar MyProximus ga dan kan ik de facturen niet raadplegen.
Ik zie ook dat er vandaag belminuten werden aangerekend maar ik 120min gratis belminuten en deze waren nog niet opgebruikt.
Is het mogelijk om dit na te kijken of eventueel door te geven aan de betrokken afdeling?
Kan je dit morgen nakijken?
het usage probleem hebben we direct kunnen oplossen. Maar de rest zal voor morgen zijn denk ik. 's nachts draaien er een aantal batchen.
hou me op de hoogte.
het usage probleem hebben we direct kunnen oplossen. Maar de rest zal voor morgen zijn denk ik. 's nachts draaien er een aantal batchen.
hou me op de hoogte.
het usage probleem hebben we direct kunnen oplossen. Maar de rest zal voor morgen zijn denk ik. 's nachts draaien er een aantal batchen.
hou me op de hoogte.
het usage probleem hebben we direct kunnen oplossen. Maar de rest zal voor morgen zijn denk ik. 's nachts draaien er een aantal batchen.
hou me op de hoogte.
Is het dan in orde?
Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden. MyProximus expert
Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller een oplossing vinden. MyProximus expert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.