Beantwoord

Sinds januari geen oplossing

  • 25 October 2016
  • 3 reacties
  • 402 Bekeken

Hallo,

sinds januari 2016 proberen verschillende mensen binnen mijn organisatie onze vaste nummer in een gidsnummer te veranderen.

Helaas is de communicatie met Proximus tot nu toe heel heel slecht. Er wordt geen contact met ons opgenomen, ook als hier actief om gevraagd wordt. En in bijna alle gevallen zijn e-mails niet beantwoord.

Er werd ons gezegd een gidsnummer is niet mogelijk, dan was het weer wel mogelijk, enz. Dit "spelletje" gaat nu al sinds januari en gaat ons binnenkort geld kosten, omdat we dan gaan moeten verhuizen, maar voor onze klanten onbereikbaar gaan zijn (?!)

Ik zou proximus dan ook vriendelijk willen vragen met spoed iemand mij te laten contacteren, mijn organisatie is maar een kleine klant, maar de voor ons potentiele schade is groot en die zullen wij dan ook via het gerecht afdwingen als het moet.

Het enige wat wij willen is iemand die mogelijke oplossingen met ons doorgaat EN deze omzet EN ons daarna dat bevestigt.

En niet zoals het nu gaat: iets beloven, niks doen, work order sluiten, niet informeren.

Het is echt heel treurig om als klant überhaupt geen persoon binnen proximus te vinden die dit kleine item gewoon even oppakt en in een dag regelt.

Met vriendelijke groet,

Vincent
icon

Beste antwoord door HeidiE 25 October 2016, 16:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Vincent,

Bezorg je mij klantgegevens + het lijnnummer in kwestie voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 7
Badge +3
Dag Vincent,

Bezorg je mij klantgegevens + het lijnnummer in kwestie voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 7
Badge +3
Hey Dylan66,

ik poste per ongeluk op jouw reactie, maar ik zal Vincent wel verder helpen.

Groetjes,

HeidiE

Reageer