Skip to main content
Sinds ik een nieuwe pc heb - met Windows 7 - "overlappen" beelden andere delen van bepaalde website

Bvb

* in hotmail komen de reclamebeelden die normaal rechts staan naar links bovenaan en overlappen ze tekstgedeelten en zijn bewegend/flikkerend, en kunnen ze ook niet weggeklikt worden

* in weeronline.be is het vak van de buienradar wit en verschijnt het (flikkerend) beeld ook links onderaan en is onleesbaar

* idem bij Gagagetv en tal van andere websites

Is er iets mis met de instellingen of ontbrekt er een bepaald programma (flash player of zo)

Ik heb ook windows 7 en ben eens snel gaan zien naar die berichytn in hotmail.Maar eerlijk gezegd aiz ik daar niets vreemds aan.

Probleem is van de baan

Adobe Flash Player was blijkbaar niet geinstalleerd

bedankt

Tja, bij nieuwe computers moet je soms nogal wat add-ons en plugins en zo installeren.

Vind het soms nog goed dat computers nog helpen.Want dikwijls komt op het scherm dit instaleren adobe of dat want als je zoals ik tot je 16 maar naar school bent geweest denk ik niet dat je zo maar direckt met al die dingen weg bent.

hier geen last van reclame op websites, gebruik FF in combinatie met AdBlock Plus.

als ik dan eens met vreemde computer op het internet ga is het schrikwekkend hoeveel reclame er overal staat, zelfs op nieuwssites... bah

mvg

Reclame kan soms ook positief zijn; je moet alleen kritisch genoeg zijn. soms is het zelfs leuk vind ik. Maar inderdaad, banners en pop-ups om aan enquëtes mee te doen, het kan soms erg vervelend en storend zijn ook.

Een nieuwe computer; leuk maar soms erg ontnuchterend, zeker als je bv. vaststelt dat er voor je hardware geen geschikte drivers meer zijn....zeker als je met 64bits versies begint. Oudere versies van software werken ook dikwijls niet meer onder 64bits....

Soms moet je nog flash player instaleren of iets anders als het er niet is geïnstaleerd.

Reageer