Beantwoord

Simkaartnr ontvangen

  • 15 May 2017
  • 1 reactie
  • 198 Bekeken

Zaterdag kochten we voor onze zoon een gsm met inbegrepen een pay&go+ kaart en simkaart van Proximus. We belden het nr 1973 om het oproepnr van de simkaart te kennen en ze te kunnen registreren. Het is nu maandag en ontvingen nog steeds geen SMS met het oproepnr. Na enkele telefoontjes met de klantendienst en technische dienst werd ik doorverwezen naar een Proximuscenter waar ik daarnet langs geweest ben in Diest. Daar vertelden ze dat er een probleem was met de simkaarten en zeiden ze dat ik beter een nieuwe kaart kon kopen met 10€ belwaarde. Toen ik zei dat er op de kaart die ik heb al 10€ belwaarde staat en het niet correct is dat ik dan voor een nieuwe kaart 10€ moet betalen konden ze me niet verder helpen. Wat kan ik nu best ondernemen?
icon

Beste antwoord door LorentzV 15 May 2017, 20:17

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Inderdaad best een nieuwe SIM kpen voor €10, een aankoopsbewijs van beide kaarten doorsturen via een privébericht met het gsm nummer/SIM nummer en dan zet ik er €10 bij als belkrediet. Je kan een privébericht sturen: via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer