Skip to main content
ik heb een nieuwe sim kaart bij mij nieuw aangekocht toestel gekregen. daarop zou 10 eu staan.

als ik bel naar 1973 om die te activeren dan werd er gezegd, reeds in gebruik...

ik ken zelf het oproep nummer niet van die kaart en kan er ook niet mee bellen, want telkens als ik ermee bel kom ik automatisch bij 1973 uit...
Dag Sven,





Excuses voor de late reactie, kan je mij alvast even de simkaartnummer bezorgen in PB. Dit kan steeds via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, kijk het alvast graag eens me je na!



Mvg, Nicky
Dag Sven,



In ons systeem staat deze SIM-kaart als bruikbaar en is nog nooit eerder toegekend geweest. Het kan zijn dat er een fabrieksfout aan gekoppeld zit. Hierdoor raad ik aan om dit binnen te brengen bij de winkel zodat zij dit kunnen vervangen of verder analyseren.



Groetjes,



Lorentz.
kan ik het oproep nr weten van de kaart aub. het product is aangekocht bij mediamarkt online. Ik probeer al een hele week klantendienst daar te contacteren, bellen, mailen. Telkens geen oplossing....
Dag Sven,



Zoals mijn collega heeft aangegeven is dit een vrije simkaart. Hier werd dus nog geen nummer aan gekoppeld. We adviseren je om een nieuwe te gaan halen in het verkooppunt.



Oprechte excuses voor het ongemak.



Mvg, Nicky
Hier het zelfde probleem en als ik dan #122# bel dan is het een verbinding probleem of foute mmi code
via dit Forum, kan u ook een privébericht aan Het Proximus Team sturen via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)



of bellen naar 6000
Hey RaphaelD,



Stuur jij dan ook even je SIM? Wanneer heb je gebeld naar 1973 en wat kreeg jij daar te horen? Je mag ons dit privé verzenden via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.



Groetjes,



Lorentz

Reageer