Beantwoord

Simkaart vervangen

  • 10 November 2016
  • 1 reactie
  • 992 Bekeken

Mijn simkaart was vorige week kapot, ik had op de site gelezen dat dit gratis was. Toen ik in de winkel toekwam en ze mijn simkaart vervangen hadden, zeiden ze dat dit 3 euro kostte, terwijl ik altijd al geweten heb dat dit gratis is. Als ik mijn contacten nog is wou laten overzetten, kwam hier nog eens 2 euro bij. Ik vind dit persoonlijk niet echt kunnen, want het is eerst en vooral al niet mijn fout dat mijn simkaart niet meer werkt.
icon

Beste antwoord door frank 10 November 2016, 21:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
simkaart omwisselen was vroeger sowieso gratis, voor overzetten van namen werd 5€ gevraagd.

Controle : nog altijd gratis
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_types/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/een-simkaart-kiezen-of-omruilen.html

Uw simkaart is gratis: haal uw nieuwe kaart af in een verkooppunt of ruil er uw oude kaart om. Wanneer u een tariefplan online bestelt, krijgt u de simkaart gratis thuis geleverd.

Zelfs als je een fout maakt dan nog is het gratis:

Druk het juiste formaat uit de kaart (standaard, micro of nano), zodat ze in uw toestel past.
Verkeerd formaat uitgedrukt? Vraag een nieuwe kaart in een verkooppunt.

Reageer