Skip to main content
Mijn simkaart was vorige week kapot, ik had op de site gelezen dat dit gratis was. Toen ik in de winkel toekwam en ze mijn simkaart vervangen hadden, zeiden ze dat dit 3 euro kostte, terwijl ik altijd al geweten heb dat dit gratis is. Als ik mijn contacten nog is wou laten overzetten, kwam hier nog eens 2 euro bij. Ik vind dit persoonlijk niet echt kunnen, want het is eerst en vooral al niet mijn fout dat mijn simkaart niet meer werkt.
simkaart omwisselen was vroeger sowieso gratis, voor overzetten van namen werd 5€ gevraagd.



Controle : nog altijd gratis

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_types/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/een-simkaart-kiezen-of-omruilen.html



Uw simkaart is gratis: haal uw nieuwe kaart af in een verkooppunt of ruil er uw oude kaart om. Wanneer u een tariefplan online bestelt, krijgt u de simkaart gratis thuis geleverd.



Zelfs als je een fout maakt dan nog is het gratis:



Druk het juiste formaat uit de kaart (standaard, micro of nano), zodat ze in uw toestel past.

Verkeerd formaat uitgedrukt? Vraag een nieuwe kaart in een verkooppunt.

Reageer