Simkaart gratis aan te vragen op 16 apr 2012

  • 31 March 2012
  • 1 reactie
  • 557 Bekeken

Volgens de aankondigingen van BGC gaat de overgang van oud naar noeuwe pack automatisch.

Maar je moet zelf een gratis sim kaart aanvragen.

Nu zie ik het bos door de bomen niet meer, die simkaart is dit een datakaart alleen zonder gsm nummer ?

Want de simkaart die in de usb 3G stick steekt van mijn mobile free weekend daar is een gsm nummer aan gekoppeld maar kan je daar dan mee bellen ?

Als ik een nieuwe gratis simkaart aanvraag blijft die van de 3G usb stick dan nog in dienst en indien ja wat is dan het nut van een nieuwe bijkomende simkaart aan te vragen ?

Kan mij iemand eens heel duidelijk uitleggen hoe dat nu allemaal in elkaar steekt met al dat simkaart gedoe ! want er staat natuurlijk uitleg op de site van bgc en ook in de faq maar ik geraak er niet meer aan uit.

reeds bedankt voor de moeite,

Elsa

1 reactie

Beste Elsa

Internet overal is één abonnement om overal te surfen ongeacht het toestel (pc, laptop, tablet en smartphone), met 3G-volume inbegrepen.

De volgende situaties kunnen zich voordoen :

- Time based (weekend gratis, 15 u, E&WE, dagelijks):
Belgacom contacteren: plan wordt overgezet op dezelfde simkaart.

- Volume based Start, Comfort, Favorite) :
automatische upgrade van het mobiel internetvolume.

- Geen mobiele data vandaag :
Belgacom contacteren om simkaart te bestellen.

Indien u al mobile internet free week-end heeft, kunt u het houden of veranderen naar het mobiel internetvolume dat in uw Internet Overal abonnement is begrepen. In dat geval wordt uw Mobile Internet free week-end geschrapt.

Voor meer info kunt u steeds terecht bij onze klantendienst op het gratis nr. 0800 22 800.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer