Ik ben vandaag nr een belgacomcenter geweest om een simkaart te gaan halen voor mijn iphone, ze konden echter mijn contacten niet copieren op mijn micro-simkaart omdat hun kaartlezer niet werkte.
ze sturen me dan nr een andere belgacomcenter; maar daar hebben ze geen kaartlezer; hun respons; ga op internet kijken welke belgacomcenter dat wel kunnen(???), onbegrijpelijk.
Geen een van de twee centers waar ik ben geweest heeft me hulp aangeboden (of kon het gewoon niet) om mijn iphone (smartphone) in te stellen (configureren)...zoals ze dat zo mooi laten zien op alle reclames van belgacom (!!)
mijn nieuwe kaart zou ook zogezegd geactiveerd zijn binnen de twee uur, we zijn ondertussen al 10u later en nog steeds niets.
onbegrijpelijk!
Bladzijde 1 / 1
Dat noemen ze services hé:P
tk
origine Belgacom-Center ? Deze hebben allen een kaartlezer, een tijdelijk defect kan wel altijd voorkomen en is op zaterdag niet dadelijk te verhelpen. Vervanging van uw sim-kaartje zou een 2-tal uren kunnen duren. GSDM tst nu uit gezet en terug aan ? Indien morgen niet ok zal u naar het desbetreffende center dienen terug te gaan.
muisje
origine Belgacom-Center ? Deze hebben allen een kaartlezer, een tijdelijk defect kan wel altijd voorkomen en is op zaterdag niet dadelijk te verhelpen. Vervanging van uw sim-kaartje zou een 2-tal uren kunnen duren. GSDM tst nu uit gezet en terug aan ? Indien morgen niet ok zal u naar het desbetreffende center dienen terug te gaan.
muisje
@ swimmer: ja service!
@muisje: ja origninele belgacomcenter op keyserlei in antwerpen heeft geen kaartlezer! en zei doodleuk dat ik op internet moest checken waar ze dat wel hebben (??) geen een van de center hielp mij bij de configuratie van mijn iphone!
mijn kaart is ondertussen actief maar ontvang geen email.... en in optie instellingen, en netwerk , kan ik de 3g niet inschakelen (niet beschikbaar als optie..)
TK
@muisje: ja origninele belgacomcenter op keyserlei in antwerpen heeft geen kaartlezer! en zei doodleuk dat ik op internet moest checken waar ze dat wel hebben (??) geen een van de center hielp mij bij de configuratie van mijn iphone!
mijn kaart is ondertussen actief maar ontvang geen email.... en in optie instellingen, en netwerk , kan ik de 3g niet inschakelen (niet beschikbaar als optie..)
TK
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.