Bedankt voor je reactie. Maar dat is nu net het probleem. Het simkaartje zelf zit in één van onze toestellen in het bedrijf en we weten niet welke toestel bij deze kaarthouder hoort... toch bedankt!
via dit Forum kan u ook een privébericht aan Het Proximus Team sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Voor een beperkt aantal gsm kan bv. onderstaande overwogen worden:
Log in op MyProximus en klik op uw gsm-nummer. Klik op bekijk en configureer mobiele opties. U vindt uw pukcode terug onder PUK & Simkaart onder de box Diensten.
Voor een groot aantal toestellen (= groot bedrijf) uw Proximus account mgr inschakelen (= vragen dat Proximus IT een query -klantennummer/telefoonnummers/PUK-code - maakt om - als service - het betrokken gekoppelde telefoonnummer binnen de x dagen terug te vinden)
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.