Skip to main content
Hallo,

Ik heb n.a.v. de actie om voor 1 euro de USB modem te ontvangen om gratis in het weekend via de laptop te surfen via het proximus netwerk nog een vraag.

Ik heb de USB modem ontvangen maar nog niet de SIM kaart die nodig is om te kunnen surfen.

In de begeleidende brief staat dat ik de SIM kaart nog apart moet aanvragen via Belgacom.be of 0800/22800.

In mijn e-services zie ik wel al dat er een GSM nummer staat in de rubriek mobiel internet.

Is dit de gebruikelijke procedure dat de SIM kaart niet samen geleverd wordt met de rest?

Groeten,

Jürgen

normaal wordt de simkaart tergelijkertijd meegestuurd.

beste

simcard zit steeds onder individuele omslag, dus niet samen met de usb stick ( vergelijkbaar met bankkaart en code)

muisje

Ja maar dan wel tergelijkertijd verstuurd.

Beste stad127,

Muisje heeft gelijk : de simkaart wordt in een aparte omslag verstuurd.

In uw geval staat het mobile internet actief en werd de simkaart dus ook verstuurd.

Indien u deze niet ontvangen heeft , kan u altijd terecht in een van onze winkels voor een nieuwe simkaart.

Indien u wenst, kan ik deze ook opnieuw per post laten versturen (dit duurt wel enkele dagen).

Met vriendelijke groeten,

Eva

kan je die ook gratis uittesten buiten het weekend?

Bedankt voor de reacties allemaal.

Aan Eva : Indien mogelijk mag je de SIM kaart per post laten versturen, ik heb deze zeker nog niet ontvangen, heb alle post nog eens onderzocht maar niets te vinden.

Jürgen

Beste stad127,

Kunt u mij via een privébericht uw klantgevens (klantnr., naam, adres, tel.nr., gsm nr.) bezorgen. Dan laat ik de simkaart via de post bezorgen.

Eva

Reageer