Sim kaart activeren
Gisteren met twee gsm's overgeschakeld naar proximus, maar onze sim-kaarten zijn nog steeds niet geactiveerd...
Hallo,
Kan je ons via het onderstaand link een privé bericht versturen met de gsmnummers enof een klantrekeningnummer.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Groetjes,
Aziz
Kan je ons via het onderstaand link een privé bericht versturen met de gsmnummers enof een klantrekeningnummer.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Groetjes,
Aziz
Beste
Op basis van bovenstaande vermoed ik dat u overgeschakeld bent van een operator x naar Px.
Betrokken "portering" moet door de andere operator "aanvaard worden" (geen verdere contractuele verplichtingen, ....)
Praktisch gezien blijft u in dienst - en kunt u dus bellen - bij uw "oude" operator tot het moment van reële overdracht (+/- 24 à 48h normaal in principe ooktijdens weeknds en/of feestdagen)
Op basis van bovenstaande vermoed ik dat u overgeschakeld bent van een operator x naar Px.
Betrokken "portering" moet door de andere operator "aanvaard worden" (geen verdere contractuele verplichtingen, ....)
Praktisch gezien blijft u in dienst - en kunt u dus bellen - bij uw "oude" operator tot het moment van reële overdracht (+/- 24 à 48h normaal in principe ooktijdens weeknds en/of feestdagen)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.