Vraag

Sim kaart activeren

  • 4 November 2017
  • 2 reacties
  • 539 Bekeken

Gisteren met twee gsm's overgeschakeld naar proximus, maar onze sim-kaarten zijn nog steeds niet geactiveerd...

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste
Op basis van bovenstaande vermoed ik dat u overgeschakeld bent van een operator x naar Px.
Betrokken "portering" moet door de andere operator "aanvaard worden" (geen verdere contractuele verplichtingen, ....)
Praktisch gezien blijft u in dienst - en kunt u dus bellen - bij uw "oude" operator tot het moment van reële overdracht (+/- 24 à 48h normaal in principe ooktijdens weeknds en/of feestdagen)
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

Kan je ons via het onderstaand link een privé bericht versturen met de gsmnummers enof een klantrekeningnummer.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Aziz

Reageer