Gisteren met twee gsm's overgeschakeld naar proximus, maar onze sim-kaarten zijn nog steeds niet geactiveerd...
Bladzijde 1 / 1
Beste
Op basis van bovenstaande vermoed ik dat u overgeschakeld bent van een operator x naar Px.
Betrokken "portering" moet door de andere operator "aanvaard worden" (geen verdere contractuele verplichtingen, ....)
Praktisch gezien blijft u in dienst - en kunt u dus bellen - bij uw "oude" operator tot het moment van reële overdracht (+/- 24 à 48h normaal in principe ooktijdens weeknds en/of feestdagen)
Op basis van bovenstaande vermoed ik dat u overgeschakeld bent van een operator x naar Px.
Betrokken "portering" moet door de andere operator "aanvaard worden" (geen verdere contractuele verplichtingen, ....)
Praktisch gezien blijft u in dienst - en kunt u dus bellen - bij uw "oude" operator tot het moment van reële overdracht (+/- 24 à 48h normaal in principe ooktijdens weeknds en/of feestdagen)
Hallo,
Kan je ons via het onderstaand link een privé bericht versturen met de gsmnummers enof een klantrekeningnummer.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Groetjes,
Aziz
Kan je ons via het onderstaand link een privé bericht versturen met de gsmnummers enof een klantrekeningnummer.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Groetjes,
Aziz
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.