Skip to main content
Ik heb gisteren een sim kaart aangevraagd bij een proximus centrum met behoud van nummer ik kwam van bij orange (mobistar) deze zou geactiveerd moeten zijn na 24u maar did is nog altijd niet gebeurt wat kan ik hier aan doen?
Dag Jonas,

Als je wil kan je steeds bellen naar het gratis nummer 0800/22800.

Daar kunnen we alles nakijken wat de reden is waarom het niet werkt.

Mvg,

Koen
" wij hebben veel e-mails ontvangen deze laatste dagen. Indien u een dringende vraag hebt, kunt u ons best telefoneren."

is de melding die ik krijg als ik Proximus wil mailen .

Het probleem is dat ik niet kan bellen of gebeld kan worden .

Momenteel zit ik in het buitenland .

Net vóór ik vertrok ben ik bij een Proxi-winkel langs gegaan omdat ik een rood kruisje heb waar het ontvangstbereik zou moeten staan .

Een vriendelijke juffouw heeft me meteen een nieuwe SIMkaart gegeven .

Na een half uurtje zou het opgelost moeten zijn .

Ondertussen , 2 weken later , heb ik nog steeds een rood kruisje op mijn GSM.

Wat moet ik nu doen ?
Bel eens naar de helpdesk :

Jonas: een overstap van Mobistar naar Proximus kan tussen 30 minuten en 3 dagen duren. Dit is afhankelijk hoeveel werk Proximus heeft en ook of de overdracht wel meteen lukt. Er kunnen fouten gebeuren tijdens de overdracht waardoor Proximus opnieuw moet proberen met correcties.
Danny: heb je de simkaart al in een ander toestel geprobeerd?

Oorzaak kan ook toestel zijn.

Anders volg het advies van de Proximus medewerkers om te bellen naar helpdesk. Hopelijk lukt de activatie terwijl je in het buitenland bent.
Dat het kan fout lopen daar kunnen er inderdaad al veel van meespreken, gelukkig valt het niet altijd en voor iedereen tegen 🙂
Jonas: een overstap van Mobistar naar Proximus kan tussen 30 minuten en 3 dagen duren. Dit is afhankelijk hoeveel werk Proximus heeft en ook of de overdracht wel meteen lukt. Er kunnen fouten gebeuren tijdens de overdracht waardoor Proximus opnieuw moet proberen met correcties.

Bij mij heeft het een week geduurd eer de overschakeling plaatsvond en ik kwam van Base.
Bij mij was het ook van mobistar naar Prox en met behoud van nummer met als resultaat dat het weken geduurd heeft en de één de schuld op de andere stak (zoals gewoonlijk) en met als eindresultaat dat ik het zelfde nummer ook niet meer kon behouden en waarom niet heb ik nooit begrepen alles was volgens hen correct ingevuld enz... enz...

Reageer