Skip to main content
In de winkel vertelde ze mij dat het hoogstens 1-2 uur zou duren om mijn nieuwe sim kaart te unlocken voordat deze bruikbaar is. Nu zijn we een hele dag verder en ik kan nog altijd niet aan mijn gsm nummer (sim nog steeds locked), wat een erg groot probleem is want ik kan hierdoor mijn mails niet meer checken.

Ik heb meerdere malen gebeld maar telkens zeiden de proximus medewerkers "binnen een uur zal dit in orde zijn".
Hallo Tom!

Kan u mij even via een privébericht uw oproepnummer en simkaartnummer doorsturen?

Dan kijk ik het nodige voor u na.

Mvg,

Wouter
Voor mensen die in dezelfde situatie zitten, je kan best terug gaan naar je proximus winkel in de buurt met je volledig kaartje waar je sim zich in bevond. Bleek dat mijn simkaart niet geactiveerd was op een of andere manier. Dit hebben ze dan gedaan in de winkel. Vergeet niet om je simkaart settingen te laten resetten want hoewel mijn simkaart niet meer locked was kon ik verschillende berichten niet ontvangen. Hiervoor heb ik opnieuw moeten bellen naar Proximus om mijn simkaart te laten resetten (wat elke dag om 24u00 gebeurd). Hierna werkte alles.

Reageer