Silver versus Gold Club

  • 23 May 2011
  • 1 reactie
  • 1828 Bekeken

Hallo,

Mijn eerste ervaring met mijn premium club kaart is alweer misgelopen. Ik vraag mij af hoe dit toch steeds kan!

Ik bezoek de club site en tref daar enkele gsm's aan. De gsm die ik wil staat er niet bij, nochtans staat hij wel bij mijn collega zijn account. Ik bel dan voor meer info naar 1910 en krijg een vriendelijke jonge dame aan de lijn. Die meld mij dat er verschillende klantenniveau's zijn en dus sommige bevoorrecht zijn. Opeens zegt ze toch mij die gsm te kunnen opsturen. Ze begrijpt echter niet dat er 3 verschillende types zijn en selecteert de verkeerde. Dit zag ik al na 5 minuten online bij status.

Ik bel terug en meld dit euvel aan haar collega. Hij checkt het na en meld me binnen een paar uur opnieuw te bellen omdat ze nu nog de bestelling NIET kunnen annuleren mits de bestelling nog in verwerking is. Maar ik moet wel BINNEN de 48 uur bellen! Wat een circus man. En tenslotte zal het zijn dat ik die desbetreffende gsm niet voor in aanmerking zal komen binnen mijn status van club niveau.

Ik hou jullie op de hoogte...

1 reactie

Het lot was mij vandaag eindelijk goed gezind. Na dus een hele periode, je moet maar eens kijken naar datum van onderstaand bericht vorig jaar, heb ik een eerlijke en hulpvaardige medewerkerster Inge van 1910 aan de lijn gekregen die ook mij alle punten van mijn verschillende account wist samen te voegen in een account waar ik wel toegang kreeg tot mijn catalogus om ze in te ruilen. Zij wist mij ook te vertellen dat de webmaster van belgacom site het niet voor elkaar kreeg om de nieuwe accounts van premium club (dus overstappers van proximus naar belgacom mobile) toegang te verlenen tot deze dienst. We krijgen namelijks steeds een waarschuwing te zien, "Het spijt ons, maar het is u niet toegestaan deze onlinedienst te gebruiken."

Ik dank je Inge!

Reageer