Sigma_3.0.9.154 Op Decoder Versie 3B

  • 2 January 2014
  • 1 reactie
  • 247 Bekeken

  • Practitioner
  • 26 reacties

Heb sinds een kleine week de update gekregen op mijn decoder en erger me steendood aan die software





- TV Gids werkt voor geen meter meer => verkeerde weergave en zeer traag


- Zappen is tot 5 keer zo traag geworden


- Neemt de verkeerde programma's op


- Decoder werkt traag





Oplossing:


In tegenstelling dat belgacom aanraad om de decoder aan te laten moet je iedere avond de stroom van de decoder verwijderen.


Je zal merken dat de decoder dan wel ok werkt met de tv gids en datum en tijd en werkt decoder dan nog redelijk rap.


Nadeel hier aan is dat je ongeveer eerst 3 min. moet wachten voor je savond's tv kan zien wegens opstarten decoder





Belgacom doe er iets aan of voor die net geen 5 € meer bij telenet .


- Goeie software op decoder


- Meer tv zenders


- Rapper internet => Ik betaal voor een Maxi pack maar krijg maar de snelheid van een start pack !!







1 reactie

Badge +1
Hier zit ik ook met een paar van deze problemen bij mij v3 decoders. Software is gewoon ronduit traag. Zappen gaat tergebd traag. Alsj je bv. Op + drukt om te verhogen van zender. Een paar keer kort na elkaar dan lijkt het dat hij vergeet dat je bv 3 maal gedrukt hebt hij gaat dan slechts 1 zender omhoog.
Ook de reactie op het doorspoelen gaat zeer traag. Als je iets doorspoelt die opgenomen is(op hdd of nie maakt niks uit) en dan op play drukt dan duurt het enkele seconden eer de decoder reageert.
Het is ronduit schandalig dat ze deze software durven vrijgeven. Als dit zo blijft verplichten ze mensen die een decoder gekocht hebben om een nieuwe te kopen.
Ook is het schandalig dat ze de v3 decoders nog durven verkopen. Volgens mij hebben ze en veel te grote stock op gedaan van die decoders waar ze nog vanaf willen.

Reageer