should I stay or should I go?

  • 8 September 2011
  • 4 reacties
  • 1054 Bekeken

De situatie is de volgende:

Momenteel gebruik ik nog steeds een DSL abo van bgc, nml Favorite.

M'n lijn is een ADSL2+ met een 12Mbps profiel. Volgens de voorwaarden is de max snelheid 25Mbps VDSL2, via via heb ik m'n lijn laten nakijken en het maximum dat bgc mij kan aanbieden is een 16.5Mbps profiel op VDSL2 wat nog steeds laag is t.o.v. de 25Mbps...

M'n vraag is nu, is BGC van plan om hier iets aan te doen en indien ja wanneer? Ik ben woonachtig te Harelbeke 056xxx.

M'n contract verloopt binnenkort, maw verhuizen naar telenet of m'n abo verlagen naar een comfort?

4 reacties

Badge
best is om uw abo naar Comfort te laten aanpassen. De 16,5 Mbps is vandaag het max wat uw lijn aankan. Voortdurend zijn er netwerkaanpassingen en of uitbreidingen naar een hohere snelheid. Gezien de vele werkzaamheden die hiervoor nodig zijn gebeurd dit niet overal gelijktijdig en kan dit soms vrij lang duren.

muisje
Yup dit kan inderdaad zeer lang duren maar misschien weet EVA meer? bv. enig zicht op het upgrade schema van bgc en ze mogen gerust die extra verdeler voor m'n deur plaatsen ^^
Beste gilberke,


Kan u uw login posten zodat ik kan zien of er eventuele plannen zijn om de VDSL2 snelheid te verhogen.


Met vriendelijke groeten,

Eva van Belgacom.
Badge
Dat zal toch niet zo zijn.


Miss toch overstappe naar Tele...



Grtz

Reageer