Vandaag de rekening van mijn zoon zijn GSM gekregen, 3 x kosten van Sharazoo aangerekend ten bedrage van 24 euro, klantendienst van Proximus is van dit fenomeen al maanden op de hoogte en doen hier niks aan, regelrechte schande van U proximus, U beschermt Uw klanten niet en als gelijk welke frauduleuze firma onterecht geld vraagt op slinkse wijze, moeten wij zelf maar zien dat dit kan worden rechtgezet.
Bladzijde 1 / 1
ter info : zie ook topics hieromtrent:
>
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/extra-aanrekening-sharazoo-39270
>
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/sharazoo-40279
>
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/extra-aanrekening-sharazoo-39270
>
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/sharazoo-40279
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.