kan er mij iemand helpen om de dienst 'shafone' stop te zetten op het abonnement van mijn zoon? Wij hebben dit nooit aangevraagd en dit kan zomaar gefactureerd worden?? 10euro/week dan nog??
Bladzijde 1 / 1
je kan ook contact opnemen met shafone (telefonisch of mail)
zie op de lijst hier:
* https://www.proximus.be/dam/cdn/sites/support/nl/pdf/third-party-services.pdf
daar vind je:
MPay Shafone Immediato + 32 2 880 03 98 belgie@mob.support
deze lijst die je kan vinden via de site:
* https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html
zie op de lijst hier:
* https://www.proximus.be/dam/cdn/sites/support/nl/pdf/third-party-services.pdf
daar vind je:
MPay Shafone Immediato + 32 2 880 03 98 belgie@mob.support
deze lijst die je kan vinden via de site:
* https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.